Klorin Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 @stone71 Kjøp den på Komplett da vel, så har du den en dag eller to etter. Lenke til kommentar
stone71 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det var jo eit rart tips... det står følgjande under K750 telefonen: Tilgjengelighet: Ikke på lager. Ubekreftet 118 stk 2005-07-09 At den skal vere på plass 09.07 må du berre ta med ei klype salt. Må nok vente, ja! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det var jo eit rart tips... det står følgjande under K750 telefonen: Tilgjengelighet: Ikke på lager. Ubekreftet 118 stk 2005-07-09 At den skal vere på plass 09.07 må du berre ta med ei klype salt. Må nok vente, ja! he he, ja det virker rart nå.. men de hadde over 100 i går. Må ha vært en større kunde som har kjøpt de opp via Norek. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kjøpte tre stk. fra gsm.no på fredag, men ser nå at de er tomme igjen. 2990,- for denne telefonen er seriøst billig. Oppgraderte programvare med en gang jeg fikk dem, men en av dem rakk faktisk å tryne før jeg oppdaterte. Etter oppdateringen har alle tre vært stabile. Om det er litt "blur" i en del av bildet vet jeg ærlig talt ikke. Bruker kameraet på telefonen stort sett til å ta bilder for bruk på kontakter i telefonboken + å dokumentere evt. ting som måtte oppstå, der bildekvaliteten ikke spiller så stor rolle. -KJ Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det var jo eit rart tips... det står følgjande under K750 telefonen: Tilgjengelighet: Ikke på lager. Ubekreftet 118 stk 2005-07-09 At den skal vere på plass 09.07 må du berre ta med ei klype salt. Må nok vente, ja! he he, ja det virker rart nå.. men de hadde over 100 i går. Må ha vært en større kunde som har kjøpt de opp via Norek. Som sagt komplett hadde over 100 stykker mens du postet. Nå har www.xd.no 193 telefoner inne. www.mpx.no har over 100 telefoner inne. Dersom du bruker prisguiden så kan du følge med selv. Lenke til kommentar
Ringo Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Er det noen som vet hvor vidt folk har fått fyken i Sony Ericsson konsernet etter denne blemmen? Denne telefonen har massiv markedsføring i en tid der telefonen ikke er å oppdrive. Det hadde vært en svak trøst om noen hoder hadde rullet. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Det spørsmålet jeg sitter med, er om vi som kjøpte første last av denne telefonen har noe vi skulle sagt? Vi betalte fullpris for telefonen (3500kr i mitt tilfelle) og 2 uker etterpå hører vi at telefonene blir sendt tilbake og skal få en GRATIS oppgradering av høyttaler og kamera? Altså, bytte av HARDWARE, ikke software. Dette synes jeg er virkelig på grensen, hvis det stemmer. Har vi noen rettigheter? Endret 9. juli 2005 av Naits Lenke til kommentar
iam Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hittil har jeg funnet den billigste k750i på leftdal. Det er med netcom activetalk og koster 995kr, men de har den aldri på lager. Har vært der mange ganger og spørt etter den, men jeg får alltid det samma svaret tilbake. De visste ikke nå den vil komme og sa rundt 1-2uker. Det er sååå irriterende å vente. Er det noen som veit hvor det er billigere? Lenke til kommentar
ajugland Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ikke noe å vente på den mobilen. Har hatt den i snart en mnd. Og ingen klarer å fikse mms, wap, internet funksonene. Utrolig frustrerendes. Men alt annet er bra. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Javel? Tok meg ganske nøyaktig ti minutter å sette opp de tre jeg fikk... Vriker utmerket alle tre. (To NetCom og en Chess/Telenor...) -KJ Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ikke noe å vente på den mobilen. Har hatt den i snart en mnd. Og ingen klarer å fikse mms, wap, internet funksonene. Utrolig frustrerendes. Men alt annet er bra. Det der er bare useriøst. De fleste klarer å sette opp alt det der uten problemer. Å advare mot å kjøpe mobilen på det grunnlaget blir helt useriøst. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ikke noe å vente på den mobilen. Har hatt den i snart en mnd. Og ingen klarer å fikse mms, wap, internet funksonene. Utrolig frustrerendes. Men alt annet er bra. Det du skriver her er som de andre over meg har skrevet bare vås. Hvis du har hatt tlf. en mnd. og fremdeles ikke klart å sette opp GPRS bør du gå til en forhandler eller ett service verksted å få de til å hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
ajugland Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jadda, må ikke tro jeg har sittet på rompa den tiden. Telenor har ikke oppdateringen og ikke SE heller. Noen tidligere har sagt at bare davinci sidene hadde R1L002, men de hadde det på Teleservice også. Teleservice på Risløkka i Oslo var de eneste som klarte å fikse det. Hadde R1J002 software og nå har jeg fått R1L002 som funker helt ypperlig. Teleservice gjorde det på en halvtime og koster som regel 150 kr for hurtigservice, men fikk det gratis. Har ikke sagt at man ikke skal kjøpe den men sier at det er skikkelig dårlig av dem å ikke klare å finne ut av hvor jeg kan få tak i personer som kan gjøre disse oppdateringene og om de i det hele tatt fantes. Problemet var så nytt med at MMS ikke funket med R1J002 softwaret at ingen hadde kjennskap, mens mange andre har problemer med kamera. Sjekk hvilken software du har ved å trykke: >*<<*<* Lenke til kommentar
iam Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Så ingen vet hvor det er billigst? Jeg har søkt på prisguiden, men prisene var dyrere enn den på lefdal. Hvorfor kjøpe det samma produktet dyrere når du får det billigere? Men anbefales K750i? Er mobilen nesten feilfritt nå? Lenke til kommentar
stone71 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Eg har hatt k750 med siste oppdateringar ferdig frå fabrikk i ca. 3 veker no. Har ikkje hatt eit einaste "feilslag", viss eg kan bruke det uttrykket. Suveren telefon spør du meg! Lenke til kommentar
stone71 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ops! Eg såg ikkje at innlegget over var ein månad gml. Trudde den var lagt inn i går...hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå