SHU Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har sett en del rykter om at SE har tatt tilbake alle K750i fra markedet på grunn av feil. Stemmer dette? Skal ha meg en slik telefon, skal få den fra arbeidsgiver, men de får ikke tak i den. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg var så heldig at jeg fikk tak i en i en butikk som kunne holde av en til meg De viste ikke om denne mobilen hadde disse feilene men de gikk ann å oppgradere på nettet sa han. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Fyren på lefdal skulle reservere en til meg. Kan noen bekrefte dette?? At dem skal trekke tilbake K750i fra butikkene. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har sett en del rykter om at SE har tatt tilbake alle K750i fra markedet på grunn av feil. Stemmer dette?Skal ha meg en slik telefon, skal få den fra arbeidsgiver, men de får ikke tak i den. Hvor har du lest at de har trukket tilbake alle k750i telefonene? Jeg vet at ikke greier å dekke etterspørselen, men det er noe annet. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 De har trukket tilbake de som hadde de samme problememen som ble fikset av firmware update . Grunnen til at de er tilbaketrukket er pga at firmware updaten var for komplisert for en vanlig man i gata til å forstå , firmware / software is the same in this specific topic Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 De har trukket tilbake de som hadde de samme problememen som ble fikset av firmware update . Grunnen til at de er tilbaketrukket er pga at firmware updaten var for komplisert for en vanlig man i gata til å forstå , firmware / software is the same in this specific topic Kilde?? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 De har trukket tilbake de som hadde de samme problememen som ble fikset av firmware update . Grunnen til at de er tilbaketrukket er pga at firmware updaten var for komplisert for en vanlig man i gata til å forstå , firmware / software is the same in this specific topic Kilde?? Kilde; Alle telebutikker, Komplett.no , mpx.no , yatack.no you name it Har lest brev fra Sony Ericsson der det står at alle skal levere tilbake telefonene for oppgradering. Kammis av meg som jobber i telebutikken i byen Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hmm fikk vite idag at SE har fått nye høyttalere til K750i, jeg selv syntes at lyden var veldig dårlig under samtalene selv om den sto på maks. Kan dette ha noe med at dem har trukket tilbake? Endret 28. juni 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Nye høytalere Da burde jeg kanskje bare bestille en på nettet også drite i å kjøpe den som kommer i morgen på telebutikken ( LITE som kommer inn ) og de viste ikke om noe var fikset...... burde jeg vente ? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hmm fikk vite idag at SE har fått nye høyttalere til K750i, jeg selv syntes at lyden var veldig dårlig under samtalene selv om den sto på maks.Kan dette ha noe med at dem har trukket tilbake? Hvor fikk du vite dette? Høres litt rart ut, man kan jo justere lyden på telefonen via en kode som ligger på forumet. Det eneste jeg har hørt var at dem trakk tilbake alle telefonen pga. mye problemer med program varen på de. Men vis dette stemmer så blir jeg glad:) Har bestilt den fra yatack.no og dem sa at de får inn den "nye" telefonen iløpet av uken GLEDER MEG SOM EN LITE UNGE Lenke til kommentar
Juke Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 En på jobben dro til Elkjøp for å kjøpe seg en K750i for en stund siden, like etter at jeg hadde kjøpt min (et par uker siden eller noe sånt). Han fikk da beskjed om at alle telefonene hadde blitt returnert pga softwarefeil. Jeg ringte Sony Ericsson og hørte med dem angående feilen som lå i firmwaren, og de sa at noen brukere har opplevd at telefonen har låst seg i standbymodus, f.eks. når telefonen står på lading, noe som jo er en ganske kjedelig feil å ha. Jeg fikk heldigvis kjøpt min på elkjøp like før de oppdaget dette, og jeg har oppdatert min på nettet på egen hånd. En annen ting som er "feil" med den tidligere firmwaren er at kameraet har en viss forsinkelse når det tar bilder, noe som medfører at kameraet tar bildet et halvt sekunder ETTER at kameralyden spilles av, slik at man ofte snur telefonen vekk fra motivet før bildet tas. Dette er også fikset i den nye versjonen. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 En annen ting som er "feil" med den tidligere firmwaren er at kameraet har en viss forsinkelse når det tar bilder, noe som medfører at kameraet tar bildet et halvt sekunder ETTER at kameralyden spilles av, slik at man ofte snur telefonen vekk fra motivet før bildet tas. Dette er også fikset i den nye versjonen. Hørte om dette også ja. Men trudde ikke at dette ville bli fikset! Men vis det blir det blir jeg EVIG GALD hehe.. Husker at det var det samme på min T610, dette var utrolig irriterende Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Gleder meg som en unge her Du over gi meg en link til en butikk du kjøper fra Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 min fikk fargevridinger i skjermen. den røk inn på verksted 3 ganger på en uke, tilslutt gav verkstedet opp å prøve fordi de ikke greide å rette feilen. (de så feilen, og kunne ikke finne den på andre telefoner av samme type) Fikk pengene tilbake i går Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 min fikk fargevridinger i skjermen. den røk inn på verksted 3 ganger på en uke, tilslutt gav verkstedet opp å prøve fordi de ikke greide å rette feilen. (de så feilen, og kunne ikke finne den på andre telefoner av samme type)Fikk pengene tilbake i går Sjeldent tilfelle ? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Gleder meg som en unge her Du over gi meg en link til en butikk du kjøper fra Vis det var meg du mente så er lenken; http://www.yatack.no Der kan du bestille enten med NetCom abo. eller uten noen ting JEg har selv bestilt meg NetCom Young Talk Lenke til kommentar
eikum Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 min fikk fargevridinger i skjermen. den røk inn på verksted 3 ganger på en uke, tilslutt gav verkstedet opp å prøve fordi de ikke greide å rette feilen. (de så feilen, og kunne ikke finne den på andre telefoner av samme type)Fikk pengene tilbake i går Sjeldent tilfelle ? Tviler på at dette har skjedd med fler. Er sjelden det er slike feil med Sony Ericsson telefonen. Så tror nok Christian86 var meget uheldig med telefonen han fikk. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Gleder meg som en unge her Du over gi meg en link til en butikk du kjøper fra Vis det var meg du mente så er lenken; http://www.yatack.no Der kan du bestille enten med NetCom abo. eller uten noen ting JEg har selv bestilt meg NetCom Young Talk "Sony Ericsson K750i-Midlertidig utsolgt! Nytt parti forventes inn i begynnelsen av juli" Det kan jo umulig komme imorgen eller torsdag da eller ? Tar sjansen og bestiller en jeg kanskje EDIT: Så du er 100 % sikker at Denne + alle de andre er oppdatert ? Endret 28. juni 2005 av gamerman Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hmm fikk vite idag at SE har fått nye høyttalere til K750i, jeg selv syntes at lyden var veldig dårlig under samtalene selv om den sto på maks.Kan dette ha noe med at dem har trukket tilbake? Hvor fikk du vite dette? Høres litt rart ut, man kan jo justere lyden på telefonen via en kode som ligger på forumet. Det eneste jeg har hørt var at dem trakk tilbake alle telefonen pga. mye problemer med program varen på de. Men vis dette stemmer så blir jeg glad:) Har bestilt den fra yatack.no og dem sa at de får inn den "nye" telefonen iløpet av uken GLEDER MEG SOM EN LITE UNGE Nå sa jeg ikke at det var den som var årsaken til at dne eventuelt ble tatt tilbake. Men jeg har selv opplevd at lyden er VELDIG svak særlig når man snakker i mobil høyttalerne (nå snakker jeg ikke om eksterne fro dem er gode) På messa snakka jeg med de SE folka dem mente at den var veldig lav selv. Så var på mobilfiksern der fikk jeg vite at det har kommet nye høyttalere til K750 som skulle fikse det problemet. hvilken kode er det du snakker om nå? Endret 28. juni 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
eikum Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Gleder meg som en unge her Du over gi meg en link til en butikk du kjøper fra Vis det var meg du mente så er lenken; http://www.yatack.no Der kan du bestille enten med NetCom abo. eller uten noen ting JEg har selv bestilt meg NetCom Young Talk "Sony Ericsson K750i-Midlertidig utsolgt! Nytt parti forventes inn i begynnelsen av juli" Det kan jo umulig komme imorgen eller torsdag da eller ? Tar sjansen og bestiller en jeg kanskje EDIT: Så du er 100 % sikker at Denne + alle de andre er oppdatert ? Ja! Er 110% sikker på at denne versjonen er oppdatert og alt det der. Har pratet med en person på yatack.no som sa dette til meg. Det er bare å ringe eller sende en email, du får raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå