MoNoXiDe Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Har pr. idag et SHDSL Delta abonement gjennom NGT. Skal nå si opp dette abonementet, ettersom vi ikke får hastigheten vi skal få. Får bare 1.6mbit istedet for 2.3mbit. Har vært gjennom hele "spekteret" av linjer som NGT har. Begynte med ADSL bravo, og opp til Delta. Gikk så deretter over til SHDSL. Når jeg bestilte ADSL Bravo så inngikk vi en 2 års kontrakt. Dette er vel ca 2 og 1/2 år siden. Det jeg lurte på da er om når jeg har oppgradert linjene, så har 2års binding'en også blitt fornyet? Også sist når vi oppgraderte til SHDSL Delta (desember 2004), så overførte vi abonementet på min kone som er student for da fikk vi det billigere. Gjelder da fremdels 2års kontrakten? Noen som har peiling på dette? På forhand takk. Endret 28. juni 2005 av MoNoXiDe Lenke til kommentar
simmy Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Så lenge du ikke har skrevet under på noe så tror jeg ikke du er bundet. har en kompis i samme tilfellet som var bundet til telenor i 12mnd. han ringte inn for å si opp, han ble fortalt at han måtte betale siden han var bundet. men han bare svarte med å si at han hadde aldri underskrevet på noe så dermed kunne han bare si opp som han selv ønsket. Vet ikke om det funker med ngt jeg men bare et forslag Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Fra vilkårene. 1.2 Bestilling av tjenester Bestilling av Tjenester via web, skriftlig eller muntlig, er å betrakte som en aksept av nærværende betingelser. Dersom en kunde tar i bruk Tjenester uten at det er inngått noen uttrykkelig avtale, anses vedkommende for å ha akseptert nærværende vilkår. Håper du ikke måler via "speedometer" eller lingende? For de gir ikke riktig hastighets bilde :-) Endret 28. juni 2005 av Keworkian Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Neida, måler ikke via Itavisen/dinside. Har målt via kundeservice hos NGT, og målt med TPtest.se mener jeg det heter... Hadde 2.3mbit fra desember til mars, men etter det så har det vært mye problemer, og mye frem og tilbake hos NGT. Plutselig kom NGT fram til at jeg ikke kunne få mer enn 1.6mbit.. Men jeg må betale full pris for SHDSL Delta... Endret 28. juni 2005 av MoNoXiDe Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 når jeg sa opp hos tiscali litt over ett år etter at bindingstiden gikk ut måtte jeg betale en tre måneders oppsigelesestid. har nå catch sdsl og får heller ikke det jeg betaler for, får vel ca 60%, så jeg er også interessert i om man kan kreve en prisreduksjon eller at de kjører linja over flere par fra sentralen til bolig så man kan oppnå bedre hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå