RamGuy Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei, Jeg lurte på om AMD har tengt til å komme med en Dual Core prosessor/CPU av sine kraftige FX - Prosessorer/CPU'er? Når vil de eventuelt komme? Og hvordan er spesifikasjonene på den/dem? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har ikke hørt noe om nye dual core fra AMD. Eller det kommer jo Dual Core til laptop PC'ene, men jeg har ikke hørt om noe nytt til desktop markedet. Men FX 59 og FX 61 er på vei vet jeg. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 AMD Athlon64 x2 4400+ 2.2GHz og de andre AMD Athlon64 prosessorne/CPU'ene som kommer 1. Juli er Dual Core prosessorer/Multi Core prosessorer. Kommer det FX versjoner avde senere? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 AMD Athlon64 x2 4400+ 2.2GHz og de andre AMD Athlon64 prosessorne/CPU'ene som kommer 1. Juli er Dual Core prosessorer/Multi Core prosessorer. Kommer det FX versjoner avde senere? AMD Athlon 64 FX (singel core) er og blir best for gaming har amd sakt ett eller annen stelle Dual core er ikke noe for gaming enda FX = gaming cpuer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Hva er forskjellen på FX-55 og FX-57? Er det bare klokkehastigheten? Eller er det noe annet også? Krever begge REG DDR - RAM? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hva er forskjellen på FX-55 og FX-57? Er det bare klokkehastigheten? Eller er det noe annet også? Krever begge REG DDR - RAM? Ingen av dem krever REG DDR minne... Det er vel bare klokkehastigheten som er forskjellig på dem. FX-57 støtter vel også "offisielt" lit raskere minne? Bare pass på at FX-55 prosessoren er basert på "San Diego" kjernen (Altså den må ha BN i partnummeret) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hvilkene FX-er krever REG DDR - DIMM minne da? Er også FX-53 like bar som FX-55 og FX-57, uten om klokkehastigheten? Endret 29. juni 2005 av RamGuy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå