Gå til innhold

Jedi Outcast 2

Anbefalte innlegg

Har fått meg Jedi outcast 2, men står fast nesten helt i begynnelsen. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kommer meg videre inni "the mines" etter at jeg har krabbet inn i røyret og skutt i stykker det tilbehøret til stempelet som går opp og ned til sveveskipene. Etter å ha kverka alle, løper jeg bare rundt og finner ikke en måte å komme meg videre på. Har hørt at spillet blir dritbra lenger uti, og jeg er utålmodig. Kan jeg få noen tips, værsåsnill?...

På forhånd takk!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er der du har sprengt en "generator" som står i enden av en mørk tunnell under hovedetasjen, er det en gang rundt på baksiden av den..

Håper du forstår, og at det var rett plass. Sleit veldig der selv jeg. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Folo skrev (2002-07-26 01:31):

greit at folk ikke vet bedre, men det finnes jo masser av walkthrous på nettet, det er like mye juks det som å spørre her.

Ikke vær så nedtalende, det spillet er FITT.E vanskelig å finne veien i!

[ Denne Melding var redigert av: Killer_DT på 2002-07-26 18:05 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-25 16:56, pigalom skrev:

Har fått meg Jedi outcast 2, men står fast nesten helt i begynnelsen. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kommer meg videre inni "the mines" etter at jeg har krabbet inn i røyret og skutt i stykker det tilbehøret til stempelet som går opp og ned til sveveskipene. Etter å ha kverka alle, løper jeg bare rundt og finner ikke en måte å komme meg videre på. Har hørt at spillet blir dritbra lenger uti, og jeg er utålmodig. Kan jeg få noen tips, værsåsnill?...

På forhånd takk!!!!

Spillet er utrolig bra naar du faar lightsabre!

Dette er det du gjor:

I det rommet over "stempelet" hvor sveveskipene kjorer gjennom, der skal du hoppe oppaa et sveveskip og la det fore deg hvor du skal.

Du kommer oppa dette skipet ved a gaa pa "buen" som gaar over skipet.

Hoper dette hjelper send meg en PM hvis du vil ha det noyere forklart.

Beklager skriften, men jeg sitter paa et fransk tastatur.

Bare fortsett, Jedi2 er utrolig bra! Men ogsâ utrolig vanskelig aa finne riktig vei

Lenke til kommentar

Feilpostet. Skulle ligget i "hjelp" under "spill". Ikke under "Annet om data".

Men som det allerede er sagt: Gå rundt den ødelagte reaktoren, på baksiden. :smile:

Tråden stenges og flyttes.

-moderator yummy-

(the force is strong with this one)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...