Rincewind76 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Når jeg setter over til manuell fokus på min nye Sigma 18-125mm med 350D så går fokusmotoren i objektivet likevel (men fokusringen snurrer ikke). Jeg klarer fint å ta bilder med fokusen jeg selv har satt, men det blir fryktelig irriterende i lengden... Det skal vel ikke være sånn? Er det objektivet som ikke er i stand til å fortelle kameraet at fokusen er satt til manuell? Jeg regner med at det blir en tur på fotovideo og bytte...? Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ja, ville tatt en tur tilbake i butikken... er nok noe feil her ja Er den lille knappen for MF/AF skjøvet helt over i MF ? Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Ja, så langt det går. Ringer dem i morra og tar meg en tur innom på fredag da. Lenke til kommentar
_gzzdal_ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har selv Sigma 18-125, og har ingen problemer med fokusen som du nevner, så du bør nok få sjekket det der hvor du kjøpte det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå