RBW Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 TwinMOS kan nå melde om en ny MP3-spiller med det velklingende navnet "Sushi" MMD101. Spilleren kommer i en rekke ulike farger og har en vekt på 25 gram inkludert batteri. Les mer Lenke til kommentar
Flex Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hmmm... Trodde TwinMOS hadde gitt opp MP3-markedet etter RedRock-spilleren, som må ha vært verdens mest talentløse MP3-spiller.... :-) Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det er jo å merke seg at det ikke er display på den... Er den så brukervennlig ? Tror likevel jeg holder meg unna... Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 hvem pokker leser bruksanvisninger.. nei huff det er for kvinnfolk! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg håper denne spilleren gjør et bra comebak og leverer grunnleggende egenskaper til en meget lav pris. Det ser ut som den mangler display så den kan uansett ikke prises særlig høyt. (Apacer har jo hadd dette markedet alene en stund, men spillerene deres har vist en tendens til å gå i stykker pga myk plast og dermed dårlig kontakt internt etter en stunds bruk) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ser at det ikke er display, og det er et minus, en Mp3 spiller uten det er lite ass. Designet var greit nok, men ser litt rart ut, tror Twinmos dummer seg ut med denne spilleren og. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) På filfronten støttes MP3, WMA og WAV. Spilleren fem ulike EQ-innstillinger, jazz, classical, pop, rock og normal. Størrelsen på spilleren skal være 53 x 28 x 20 mm.o_O Spilleren ser ut som en kassettspiller, spør du meg. Huff da, Twinmos. Endret 28. juni 2005 av pain Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ang. designen: Jeg tror den kan være rettet mot det japanske markedet. Japanske kvinner/ungdom er vel kjent for å like den type design? Ellers: Jeg synes ikke designen var så gal. I hvertfall ikke hvis den havner i den prisklassen jeg håper på: Ca litt over prisklassen på USB minneplugger. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ser at Komplett har den på lager til en 630 kr. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 hvem pokker leser bruksanvisninger.. nei huff det er for kvinnfolk! Hehe, klassisk for oss nordmenn det å ikke lese bruksanvisningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå