sPiGo Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Skal bygge en ny PC i den nærmeste framtid da den gamle begynner å dra på årene, trenger derfor litt hjelp. Er ute etter en knall spill-PC som ikke bråker alt for mye(den jeg har gjør meg gal) Pris er i utgangspunktet ingen hindring men vil ikke kaste penger ut av vinduet heller. Dette har jeg kommet frem til så langt: Kabinett: Antec Performance P180 Sølv PSU: OCZ ModStream strømforsyning 520W Hovedkort: Forslag?(med AMD64 X2 og SLI støtte) Minne: PC3200 OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition CPU: AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2 Ghz BOXED Skjermkort: 2x GeForce 7800 GTX 256 MB PCIe (forslag? til produsenter osv) Lydkort: Creative SB Audigy 2 ZS Harddisk: system disk - Digital Raptor 74GB S-ATA lagrings disk - forslag? CD/DVD spiller/brenner spiller - forslag? brenner - forslag? Kjøling: Forslag? (her trenger jeg virkelig hjelp) Vurderer også å skaffe en 19/20" LCD skjerm som må egne seg til spill (noen med erfaring?) pris heller ingen hindring her men vil ikke bruke mer enn nødvendig. (Vil gå i FFXI, BF2, HL2, D3, Farcry for det meste) Håper på hyggelige og konstruktive svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå