royale Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg skal skaffe meg alle sesongene av den serien, genial serie! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 så akkurat første episode. genial! Jeg har hørt at sesong 5 blir den siste. Den skal knytte "smallville" sammen med den første supermann filmen. Kult at to fra buffy var med. Kompisen til Rylie i "the initiative" og spike Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 De er åpent for å produsere både en evt Ses 6 og 7, men dette kommer an på interessen. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Kult at to fra buffy var med. Kompisen til Rylie i "the initiative" og spike Var Spike med? Hvor? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 De som spillte Nam Ek and Aethry var det vel. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Spike ble lagd av olje i siste scene av ep 1. oljen kom ut av romskipet og gav meg sykt x-files flashback. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 noen som vet hva den siste sangen i episode 1 heta ? i sesong 5. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Depeche Mode - Precious. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Smallville S05E01 er bare best ska eg si deg Dark Forces kommer å tar Clark....... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 wilai: Det var jo også en tolkning... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Herigud alltid så skal et romskip krasj lande når det ankommer jorda. WHF! Med den teknologien som de aliens har burde de kunne styre og lande det skipet ved hjelp av lillefingeren eller uten. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er vel som regel ikke meningen at romskipet skal lande på Jorda i det hele tatt. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 noen som vet hva den siste sangen i episode 1 heta ? i sesong 5. Ang den sangen. Kommer ikke ut før 18.okt. Altså på album/singel. Just for the record, finnes det måter å høre den på enn gjennom å se episoden On-Topic: Skipet så jo ut til å komme fra en meteor som gikk i oppløsning. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nicolas Cage har kalt sønnen sin Kal-el! Tenkte det bare måtte nevnes. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=292030 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 4 sesonger tror jeg ... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 4 sesonger tror jeg ... For å sitere signaturen din; Omfg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå