Tee_Kay Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvor mangen sesonger er det av smallville ? jeg har sett sesong 1,2,3,4 nå ferdig, men i siste episode av 4 alså 22 i sesong 4 stod det "To be continued" jeg har sett igjenom tv.com der er det bare 4 sesonger.. men det må jo ha en slutt ? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Første episode av sesong 5 kommer 1/1/2006 ifølge tv.com. Så du får nok slutten din ein gong.. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Første episode av sesong 5 kommer 1/1/2006 ifølge tv.com. Så du får nok slutten din ein gong.. SÅ lenge til ? kommer jo til og ha glemt hele smallville da Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 SÅ lenge til ? kommer jo til og ha glemt hele smallville da Se sesongene igjen da vel. Gode serier må sees mange ganger. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) hehe skal jeg love deg jeg skal.. skal se dem iallefall 10 ganger til. og en ting til om smallville, hva var lex's store hemmelig het? har aldri fått den med meg. Endret 28. juni 2005 av Tee_Kay Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 SÅ lenge til ? kommer jo til og ha glemt hele smallville da Se sesongene igjen da vel. Gode serier må sees mange ganger. god serie? nei det kan jeg ikke si. sesong var faktisk bra men etter sesong 2 så ble jeg veldig skuffa og lei. tror ikke jeg kommer til å få med meg noe særlig mer enn det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 vet noen om siste episode for denne sesongen gikk på tv i går? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 SÅ lenge til ? kommer jo til og ha glemt hele smallville da Se sesongene igjen da vel. Gode serier må sees mange ganger. god serie? nei det kan jeg ikke si. sesong var faktisk bra men etter sesong 2 så ble jeg veldig skuffa og lei. tror ikke jeg kommer til å få med meg noe særlig mer enn det. Jeg kunne ikke vært mer uenig. Det var jo først etter sesong 2 serien begynte å bli virkelig bra. Den første sesongen inneholdt stort sett en ny person som hadde en eller annen evne fra kryptonittpåvirkning, og disse personene døde stort sett i slutten av hver episode. Det gikk jo med sikkert 10-12 elever og et par lærere fra Smallville High i løpet av et år. I sesong 2 fikk serien mer driv. Flere evner dukker opp og vi får vite mer om grunnen for hvorfor Clark ble sendt til jorden. Siste episode av sesong 4 var jo grenseløst spennende! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) SÅ lenge til ? kommer jo til og ha glemt hele smallville da Se sesongene igjen da vel. Gode serier må sees mange ganger. god serie? nei det kan jeg ikke si. sesong var faktisk bra men etter sesong 2 så ble jeg veldig skuffa og lei. tror ikke jeg kommer til å få med meg noe særlig mer enn det. Jeg kunne ikke vært mer uenig. Det var jo først etter sesong 2 serien begynte å bli virkelig bra. Den første sesongen inneholdt stort sett en ny person som hadde en eller annen evne fra kryptonittpåvirkning, og disse personene døde stort sett i slutten av hver episode. Det gikk jo med sikkert 10-12 elever og et par lærere fra Smallville High i løpet av et år. I sesong 2 fikk serien mer driv. Flere evner dukker opp og vi får vite mer om grunnen for hvorfor Clark ble sendt til jorden. Siste episode av sesong 4 var jo grenseløst spennende! Hvis man har sett 4 sesonger tar jeg det som en selvfølge at man liker serien, eller hva? Hvertfall når han blir desperat av å vente på sesong 5 Edit: Leif Endret 28. juni 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
atticus Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Første episode av sesong 5 kommer 1/1/2006 ifølge tv.com. Så du får nok slutten din ein gong.. SÅ lenge til ? kommer jo til og ha glemt hele smallville da Ryktene sier at sesong 5 vil begynne 22. september i USA, så da er det ikke så lenge til allikevel Endret 28. juni 2005 av atticus Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Hm.. er det bare 1 episode det skal være av sesong 5 ? dem sku aldri ha gitt opp smallville sesonger.. sku iallfall laga 10 sesonger til. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 god serie? nei det kan jeg ikke si. sesong var faktisk bra men etter sesong 2 så ble jeg veldig skuffa og lei. tror ikke jeg kommer til å få med meg noe særlig mer enn det. Jeg kunne ikke vært mer uenig. Det var jo først etter sesong 2 serien begynte å bli virkelig bra. Den første sesongen inneholdt stort sett en ny person som hadde en eller annen evne fra kryptonittpåvirkning, og disse personene døde stort sett i slutten av hver episode. Det gikk jo med sikkert 10-12 elever og et par lærere fra Smallville High i løpet av et år. I sesong 2 fikk serien mer driv. Flere evner dukker opp og vi får vite mer om grunnen for hvorfor Clark ble sendt til jorden. Siste episode av sesong 4 var jo grenseløst spennende! Veldig enig, miCro Lenke til kommentar
atticus Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hm.. er det bare 1 episode det skal være av sesong 5 ? dem sku aldri ha gitt opp smallville sesonger.. sku iallfall laga 10 sesonger til. Vet ikke hvor du fikk det fra, men det stemmer ikke hvertfall. Det blir garantert en full sesong - altså ca 22 episoder (Såfremt ikke seertallet synker til 0 ) Men sjansene er store for at sesong 5 blir den siste sesongen dessverre.. Vi får leve i håpet. Uansett alt for tidlig å skulle tenke på det når ikke sesong 5 har startet engang. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvorfor er det sannsynlig at sesong 5 blir den siste? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg syns det hørtes lite sannsynlig ut, egentlig, når hver sesong dekker et år. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Første episode av sesong 5 ble sendt denne uka. Natt til fredag! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Første episode av sesong 5 ble sendt denne uka. Natt til fredag! Genialt... Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Har sett den. Har den kommet i norge? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Pangstart på en pangserie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå