Gå til innhold

Hvor mangen sesonger er det av smallville ?

Anbefalte innlegg

Hvor mangen sesonger er det av smallville ? jeg har sett sesong 1,2,3,4 nå ferdig, men i

siste episode av 4 alså 22 i sesong 4 stod det "To be continued" jeg har sett igjenom tv.com der er det bare 4 sesonger.. men det må jo ha en slutt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SÅ lenge til ?  :cry: kommer jo til og ha glemt hele smallville da :(  :no:

Se sesongene igjen da vel. Gode serier må sees mange ganger.

god serie? nei det kan jeg ikke si. sesong var faktisk bra men etter sesong 2 så ble jeg veldig skuffa og lei. tror ikke jeg kommer til å få med meg noe særlig mer enn det.

Lenke til kommentar

god serie? nei det kan jeg ikke si. sesong var faktisk bra men etter sesong 2 så ble jeg veldig skuffa og lei. tror ikke jeg kommer til å få med meg noe særlig mer enn det.

Jeg kunne ikke vært mer uenig. Det var jo først etter sesong 2 serien begynte å bli virkelig bra. Den første sesongen inneholdt stort sett en ny person som hadde en eller annen evne fra kryptonittpåvirkning, og disse personene døde stort sett i slutten av hver episode. Det gikk jo med sikkert 10-12 elever og et par lærere fra Smallville High i løpet av et år. I sesong 2 fikk serien mer driv. Flere evner dukker opp og vi får vite mer om grunnen for hvorfor Clark ble sendt til jorden. Siste episode av sesong 4 var jo grenseløst spennende!

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke vært mer uenig. Det var jo først etter sesong 2 serien begynte å bli virkelig bra. Den første sesongen inneholdt stort sett en ny person som hadde en eller annen evne fra kryptonittpåvirkning, og disse personene døde stort sett i slutten av hver episode. Det gikk jo med sikkert 10-12 elever og et par lærere fra Smallville High i løpet av et år. I sesong 2 fikk serien mer driv. Flere evner dukker opp og vi får vite mer om grunnen for hvorfor Clark ble sendt til jorden. Siste episode av sesong 4 var jo grenseløst spennende!

Hvis man har sett 4 sesonger tar jeg det som en selvfølge at man liker serien, eller hva? Hvertfall når han blir desperat av å vente på sesong 5 ;)

Edit: Leif

Endret av Ongabonga
Lenke til kommentar
Første episode av sesong 5 kommer 1/1/2006 ifølge tv.com.

Så du får nok slutten din ein gong..

SÅ lenge til ? :cry: kommer jo til og ha glemt hele smallville da :(:no:

Ryktene sier at sesong 5 vil begynne 22. september i USA, så da er det ikke lenge til allikevel :)

Endret av atticus
Lenke til kommentar

Veldig enig, miCro :yes:

Lenke til kommentar
Hm.. er det bare 1 episode det skal være av sesong 5 ? dem sku aldri ha gitt opp smallville sesonger.. sku iallfall laga 10 sesonger til.

Vet ikke hvor du fikk det fra, men det stemmer ikke hvertfall.

Det blir garantert en full sesong - altså ca 22 episoder (Såfremt ikke seertallet synker til 0 :p) Men sjansene er store for at sesong 5 blir den siste sesongen dessverre.. Vi får leve i håpet. Uansett alt for tidlig å skulle tenke på det når ikke sesong 5 har startet engang.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...