Gå til innhold

Acer Ferrari 4000 - et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg bærbar til bruk på skolen (videregående) og har vurdert Acers flaggskip må det vel sies å være, Ferrari 4000.

Laptopen min skal:

- være svært mobil, lett og grei å ta meg seg overalt

- være rask og stabil (hater pcer som kræsjer)

- være støysvak

- kunne kjøre de aller fleste spill overbevisende

Vil Acer Ferrari oppfylle disse kravene? ...Den veier i følge DinSIdes test 2,86 kg, er dette noe som er greit å drasse med seg hver dag? (har liten erfaring på det området), eller er det å anbefale å kompromisse mer på dette området, og heller avsi de aller verste spesifikasjonene?

Greit nok at den er dyr, men er jo råfin da :cool: , er dette en egnet student/elev-laptop til skolebruk, nettsurfing og en heftig omgang spill nå og da?

Har du andre forslag er jeg åpen for dem :D

DinSide har laget en test som beskriver en del laptoper, har sett igjennom det men vanskelig å komme fram til en beslutning. Takker for alle svar

post-72-1119930046_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg bærbar til bruk på skolen (videregående) og har vurdert Acers flaggskip må det vel sies å være, Ferrari 4000.

Greit nok at den er dyr, men er jo råfin da  :cool: , er dette en egnet student/elev-laptop til skolebruk, nettsurfing og en heftig omgang spill nå og da?

Ferrari 4000 er utvilsomt flaggskipet til Acer :yes:

Joda, laptop'en er dyr, men noen av oss ser litt mellom fingrene på kostnadene, så lenge vi får en maskin som vi liker veldig godt.

Denne laptop'en er egnet til alt som du lister opp, så sånn sett skulle dette bli et bra kjøp. Det eneste minuset er kanskje vekten på ca 2,9 kg.

Har ikke drasset rundt på en annen laptop enn min nåværende (Toshiba), og den aner jeg ikke hva veier. Men jeg tror de fleste av oss noenlunde normalt utrustede menn (og kvinner) ikke vil ha store problemer med å transportere/bære en liten firkantet boks på rundt 3 kilo.

Ta det som passiv trening da vel ;)

Ta en titt på denne tråden her på forumet ang. Ferrari 4000. Og her er en til.

Dersom det ikke står på pengene, synes jeg at du skal rive i en Ferrari 4000. Vi lever tross alt (mest sannsynlig) bare en gang (tror jeg)..... :thumbup:

Det er helt sikkert mange andre som har gode råd og tips om hva du bør kjøpe og ikke kjøpe. Jeg synes det viktigste er at laptop'en passer brukerens individuelle behov og ønsker.

Jeg vurderte først en selvbygger laptop fra NetShop (Smartbook 259IA3) eller 1557GLS, evt. en DellX1, eller kanskje en Whitebox CLXX.... Deretter falt blikket på en Ferrari 3400, inntil for 4 uker siden da jeg fikk øynene opp for den nye Ferrari 4000. DA var valget enkelt for meg..... F4000 er bestilt og underveis til postkassa mi :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...