Gå til innhold

GeForce Pro/titanium

Øsse

Anbefalte innlegg

Jeg sendte en mail til en fyr hos Komplett Data og spurte hva som var forskjellene mellom Ti og Pro, han sa at Ti var klokket litt høyere. Er det mulig å klokke et GF2 Pro kort til Titanium ytelse eller er det to helt forskjellige GPUer??

Øsse, da ovahklokkah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gf2 ti finnes i mangen varianter som du kansje har sett, den raskeste (er vel 500 viss eg husker rett) den er den same som gamle ultra, og den som er itt treigere (ca 400) den er det same som gamle pro utgaven, eg trur ikkje dei lager kort som skal vere det same som gamle gts (eg er ikkje heilt sikker)

Lenke til kommentar

Geforce 2 Ti er en mellomting av PRO og ULTRA. Pro kortet kjører med 200@400 og Ultra med 250@460. Ti kjører med 250 på coren og 400 på rammen.

Hvis noen har planer om å kjøpe Geforce 2 Ti kan jeg anbefale Gainward Geforce 2 Ti XP500. 4.0 ns på rammen, som Gainward anbefaler å kjøre på 470mhz:). Fikk kortet selv i går.

Har ikke klokket det enda (bare til 260@470 som er anbefalte instillinger), og nesten ikke prøvd det heller. Men fikk 9674 i 3DMark 2000 med min Athlon 1400@1533 med 512mb DDR-ram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...