Pentimuml Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Joda, overskriften sier sannheten. Her ligger jeg da, i senga og ser på film som vanlig. Jeg lar som regel maskinen stå på 24/7, men med ett bestemmer jeg meg for å slå den av bare for å ha det HELT stille for en gangs skyld. Men stille ble det tvert imot Med ett kommer en skjærende pipelyd igjennom hele rommet. Jeg legger meg ned på alle fire, tar strømmen til datamaskinen, skjermene, høyttalerne, og modemet, det jeg syntes var tenkelig at kunne lage en slik lyd. Men neida. Så jeg krabber videre, drar ut skriveren, ipoden, lampa, kasettspilleren, kameraet, laptopen, museholderen inntil jeg ankommer den minst tenkelige enheten. Laderen til min nye Nokia 7600. og med ett: piuææææ, lyden blir borte. Dette var en utrolig irriterende, skjærende og lite hørbar lyd som virkelig gir hodepine, og den forandrer seg stadig. Noen ganger pulserer den også. Er det noen som har en anelse om denne lyden skal være der? Her er iallefall lyden, tatt opp på en ganske ny kassettspiller i stereo med en sony stereo kondensatormikrofon på full boost da det var dette jeg hadde for hånden: nokialader.zip Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 noe så til de grader feilpostet! prøv heller i en av Disse kategoriene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Gjør som fyren over sier. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg