tørrfisk Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvordan fjerner man heatsinken på en dell? finner ikke ut av den grønne låsemekanismen. Tilgi meg, se på klokken + er heldigvis ikke min maskin Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 På gamle P2-P3 maskiner var det 2 ører (1x2cm) i ca 8 cm avstand fra hverandre som skulle klemmes sammen for å få plasttunnellen vekk. På en P4 Optiplex er en grønn kappe festet til veggen - da er det bare å dra på den. I Dimension 670 var det to punkter som skulle presses inn for å få kappen løs, tror jeg. Men på ingen av disse har jeg sett en grønn festemehanisme til selve heatsinken. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Skal få tatt et bilde. Det kan være at den mekanismen var for å låse tunnelen rundt heatsinken, siden den virker litt for pinglete til at man skal bruke noe kraft på den. Dette er en Dimension 4600. Hvor får jeg kjøpt CPU brakett for å feste en standard kjøler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå