The_Darkness Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei. Etter at det ble opprettet en tråd om Wacken måtte jeg bare opprette en tråd om "Gates of Metal" å. har selv aldri vært på denne festivalen, men kunne godt tenke meg å ta en tur, mange bra band som skal spille der. blant annet: Dimmu Borgir, Children of Bodom, Evergray osv.. Festivalen blir holdt i Hultsfred, Folkets Park og varer i 2 dager. 5 - 6 August. prisen er 595 inkl Camping.. http://www.gatesofmetal.se/ Håper på å få dratt, samt at det ikke er 18års grense.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Fikk en følelse av at det var den mørkere delen av metal som opptre på denne festivale Liker MYE metal, men ikke en av de bandene som var på lista. ARGH! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Fikk en følelse av at det var den mørkere delen av metal som opptre på denne festivale Liker MYE metal, men ikke en av de bandene som var på lista. ARGH! vel, smak og behag. jeg for min del liker mange av banda som kommer og håper virkelig på å få dra. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hadde vaert dritdigg!! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Nice, Dark Tranquillity og Amon Amrath Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Amon Amarth Tidenes kjedeligste live-band, holdt på å sovne da jeg så dem på Inferno i år Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Amon Amarth Tidenes kjedeligste live-band, holdt på å sovne da jeg så dem på Inferno i år fy! du er en skam Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Amon Amarth Tidenes kjedeligste live-band, holdt på å sovne da jeg så dem på Inferno i år fy! du er en skam Hei. Det er ingen skam å droppe Amon. Amon er veldig dårlig live. Trommisen er ikke stabil på basstromma og vokalen er ensformig. Men dog, hvis du liker det, så. Be my guest. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hehe, Dark Tranquillity er veldig bra da:) Men litt langt og dra til Sverige bare for Dark Tranquillity (Selv om jeg drar til Tyskland i morgen for å se maiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå