lavizh Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hei folkens! Kjøpte meg for en noen dager siden en Samsung 172X LCD skjerm og i dag poppet det opp en død hvit pixel akkurat midt på skjermen, utrolig irriterende. Jeg hadde håpet at dette ikke skulle skje med skjermen jeg kjøpte =/ Finnes det noen triks, har hørt at massasje-trikset fungerer i noen sjeldne tilfeller, noen som har prøvd ut dette? Er like før jeg benytter meg av angreretten da jeg ikke gjør noe annet enn å stirre på den døde pixelen hele tiden Endret 28. juni 2005 av lavizh Lenke til kommentar
TuxMaster Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 lever den inn med en gang!!! hvis du finner døde pixler så bare klag! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Samsung praktiserer vel en null-døde-pixler-garanti? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Angrefristen gjelder vel fra den dagen jeg hentet varen på postkontoret og ikke bestillingsdatoen? Samsung praktiserer vel en null-døde-pixler-garanti? Mente å ha hørt at den ikke gjelder i Norge ? Edit : Sendte en mail til Komplett så får vi se om Samsung sin null-døde-pixel-garanti gjelder eller ikke. Endret 28. juni 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Angrefristen gjelder vel fra den dagen jeg hentet varen på postkontoret og ikke bestillingsdatoen? Tror den gjelder fra mottatt vare, evt. fra den ankom postkontoret, ble litt i tvil i de sene nattetimer nå. Fra mottatt dato. Du er pliktig å gi melding til selgeren innen 14 dager (jf. Angrerettloven §13) etter du har mottatt varen om at du ønsker å gå fra avtalen og benytte deg av din angrerett. Kontakt derfor vårt kundesenter så raskt som mulig dersom du vil benytte deg av din rett til å angre på et kjøp. Endret 28. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
wiak Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 kanskje det er noe fuss på skjermen? (støv, etc..) Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Nei, den pixelen er rimelig død! Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Massasje trikset funka paa Dell skjermen min. La et blankt ark forran skjermen og gnidde forsiktig over omraadet med de doede pikslene. Alle 3 kom seg. - Per Christian Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Nå skjønner jeg ingenting, pixelen har flyttet på seg med 2cm Kan da umulig være død, mulig det er no driver kødd på gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå