Heineoen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei! Har hatt min øvelseskjører "L" på i ca 4 dager i strekk, når jeg tok den av nå for å vaske bilen så jeg at deler av lakken der merket hadde sittet, hadde bare rett og slet falnet slik at den ble mye hvitere en den egentlig var. Dette merket er festet med magnet. Hva kan denne flekken komme av? Her ser du lakk problemet Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) hadde vært litt greit om bildet hadde funka edit: jeg har en liten teori da, magnet greier i lakken trekker seg sammen liksom til L skiltet, eller omvendt, vet ikke om det stemmer, men det virker litt sansynlig Endret 28. juni 2005 av ballemann Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 teip L'en i bakruta, det er det greieste. Har du fargeprnter kan du printe ut en på ett A4ark Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Mulig at magnetismen trekker til seg metalliske partikler i lakken. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Dårlig lakk, da? Jeg har hatt "L" på vår bil utrolig mange ganger, uten noe merker... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Dårlig lakk, da? Jeg har hatt "L" på vår bil utrolig mange ganger, uten noe merker... Det er litt forskjell på 20x2 timer og 96 timer. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Funker ikke bilde? Du bare blar nedover på siden. Ja jeg har hatt merke på en Suzuki Grand Vitara uten problemer, men det er med min Chrysler Neon det er skjedd noe rart. Hvordan kan jeg fikse dette igjen da? Lakk rens? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hiv på noe voks, og poler så godt du kan. Dersom ikke dette funker, kan du hive på en rubber og slipe lakken litt med, og deretter polere den med voks. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå