eldavid Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 den er ikke død, bare fjern parantesen som følger med på linken du så kommer du frem;) Lenke til kommentar
wilai Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 1 ting du til burde du ha med siden du ikke vil installere program på C: disken burde du skifte Programfiles og Common File Mappen gå in på regedit [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion] finn Commondir og Programfildir skifte til programmer mappen... veldig lurt å gjer det! da sleppe du å custom install heile tiden Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Bra guide ( få i mine innlegg ) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hmm, har gjort noe av disse tingene i guiden din, funker bra, men på oppstart, så står pcen og henger i 30 sekunder. Med sånn blinkende linje. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 samme hos meg og. er hvel fordi du har slått av oppstartsbilde(640x480 winxp logo med loading bar) Lenke til kommentar
Variable Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 programmet aspy32.zip er å anbefale å ha med på lista , enkel og gratis program som ikke krever installering. Du har fjerne alle programmer som er lagt opp i oppstarts registeret. Blir alltid ekstra programmer etter installasjon av mus, skjermkort, etc programvare. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Trenger man virklig 15 gb til temp? Dette lurer jeg også på. siden du ikke vil installere program på C: diskenburde du skifte Programfiles og Common File Mappen gå in på regedit [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion] finn Commondir og Programfildir skifte til programmer mappen... Noen som har testet dette og kan bekrefte om dette virker på alle mulige programmer, eller om det kommer noen problemer med å bruke denne metoden?' Lurer også på om partisjonene temp, programmer bør være på samme disk som system partisjonen ligger, eller om alt bør ligge på sepperate disker. Endret 14. februar 2006 av svortevik Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Fin guide Men hvor har det blitt av emnestarter? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Kan en moderator gå inn og redigere inn diverse ting folk vil ha inn i guiden. Siden trådstarter tydligvis er gone..bare se når han var sist aktiv i profilen,, Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg tror han døde av eksplosjonen til PCen hans som hadde blitt tweaket for mye. Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 :!: hehehe, riktig det - man skal ikke tweake for mye da går det andre veien Men helt enig i det at visst ikke trådstarter skulle dukke opp så burde en moderator fikse på det. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Legger ved andre sider om emnet; Optimize XP XP Myths xp.X-BYTED.net Noen tips her og: http://www.win-xp.no/index.php Lenke til kommentar
Frekk Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) 1 ting du til burde du ha medsiden du ikke vil installere program på C: disken burde du skifte Programfiles og Common File Mappen gå in på regedit [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion] finn Commondir og Programfildir skifte til programmer mappen... veldig lurt å gjer det! da sleppe du å custom install heile tiden 5478559[/snapback] Hmm..Denne installasjonen er bra, og maskinen blir merkbart mye kjappere å jobbe. Det oppsto et problem, og det var at avinstallasjon av programmer ikke bestandig fungerer. Da er mitt spørsmål. Vil endringen av registrert som jeg har "quotet" her hjelpe på dette?. Redigert: Ja, det fungerer. Hvis man endrer det i registeret så vil avinstalleringen fungerer fing. Testet dette. Endret 12. mars 2006 av Frekk Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 1 ting du til burde du ha medsiden du ikke vil installere program på C: disken burde du skifte Programfiles og Common File Mappen gå in på regedit [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion] finn Commondir og Programfildir skifte til programmer mappen... veldig lurt å gjer det! da sleppe du å custom install heile tiden 5478559[/snapback] Commondir heter CommonFilesDir? Eneste jeg finner iallefall.. Hva med ProgramFilesPath, den står som %ProgramFiles%, vil det si at den henter denne path'n fra en annen variabel, skal denne isåfall endres...? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Trenger man virklig 15 gb til temp? min temp-mappe stiger aldri over 20 MB. Trenger ikke 15 GB KUN til temp, men er fint å bruke hvis du pakker ut mye .rar osv. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 En meget bra tråd som ikke er lest før i dag. Den kommer godt med! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hvis man ikke gidder den stygge søkehunden kan man få tilbake klassisk søk som i Win2k osv. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Explorer\CabinetState Legg til ny verdi, "Use Search Asst" og sett den på "no" Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Hvis man ikke gidder den stygge søkehunden kan man få tilbake klassisk søk som i Win2k osv. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Explorer\CabinetState Legg til ny verdi, "Use Search Asst" og sett den på "no" 5779920[/snapback] Eller bare trykk på han og velg "Deaktiver den animerte figuren" Endret 20. mars 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
wilai Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Trenger man virklig 15 gb til temp? min temp-mappe stiger aldri over 20 MB. Trenger ikke 15 GB KUN til temp, men er fint å bruke hvis du pakker ut mye .rar osv. 5776736[/snapback] Temp disken bruke du til My documents Detstop brenning osv eg bruke total 10gb av 20gb på min temp disk nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå