Gå til innhold

Sommertrening for en gutt.

Anbefalte innlegg

Litt teit topic, men er det 3-ordsregel så er det det.

Gjennom vår mørke tunge vinter har det gått litt for mye i potetgull og Wc3. Men nå er det atter sommer igjen og jeg begynner på ny skole til høsten. Så da passer det aldeles ypperlig å komme i bede form, og ta seg litt bedre ut i badebuksa (shortsen seff). Jeg har ikke lyst til å trene alt for mye, men liker å dykke og spiller volleyball, og da er det greit å være i form. For fire dager siden begynte jeg å jogge en tur på ca. 15 min. der de siste 3 minuttene er med økt tempo. Etterfulgt av 15 sit-ups og 15 armhevinger. Har allerede begynt å føle meg mer opplagt og søvnen har også blitt mye bedre. Men nå lurer jeg på: Hvordan kan jeg forbedre opplegge mitt slik at jeg mest mulig ut av det? Har ikke lyst til å trimme mer enn 45 min. - 1 time per dag. Det hadde også vært greit med raske, eksplosive muskler til volleyballen.

MvH.

Zetor;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette prgrammet virket ganske bra. Men den tabellen blir jeg ikke klok på. Kan du forklare litt nærmere hva f.eks. "m*o,75" betyr. Er det slik at jeg skal bestemme vekten på vekten selv, eller bør jeg få hjelp av en som kan litt om dette til å hjelpe meg. Hvilke typer apparater/vekter skal jeg bruke? Jeg har lyst til å fortsette med den daglige joggeturen om morgenen, har dette noen effekt på dette programmet?

Mvh.

Zetor;)

Lenke til kommentar

M er RM 10 som er den vekten som er maksimum av hva du klarer 10 korrekte repetisjoner med.

M * 0,75 betyr at det er 75% av RM 10... klarer du for eksempel 20 kg franskpress med manualer begtyr M*0.75 at du skal trene med 15 kg

Dette er et treningsopplegg som virkelig virker!! har du ikke trent et skikkelig program før vil det virke som rene trolldommen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...