icer Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Holder på å bli gal nå, nettverket har fungert uten problemer i 2-3uker nå, men i det siste har det begynt å bli sinnsykt ustabilt... Får meldingen "en nettverkskabel er koblet fra" går 0,5-1sekund så "Nettverkskabel er koblet til" og alt fungerer, gjør ikke meg noe iforhold til internett, men når jeg laster ned via web eller P2P er det sinnsykt irriterende å få meldingen... Jeg kobler til med kabel, men den bærbare PC'en min har trådløs, der fungerer det fint... Routeren er en TopCom Skyr@cer ProWBR 654 Hva kan jeg gjøre for å bukt med dette problemet? på Download siden til produsenten står det ikke noe om dette, men det står en om trådløs stabilitet... Improved wireless stability kan denne ha noe med problemet mitt å gjøre? Extended range !! + Routing table bug fix - !! IMPORTANT : please perform a default reset after the firmware upgrade has been done. Lenke til kommentar
icer Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Kom igjen folkens, må vel vere noen luringer som vet noe der ute?! Lenke til kommentar
schox Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har du sjekket nettverkskabelen, annen port på router eller en annen PC på router med kabel (den bærbare foreksempel...) Lenke til kommentar
icer Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Har du sjekket nettverkskabelen, annen port på router eller en annen PC på router med kabel (den bærbare foreksempel...) Den bærbare har trådløs tilkobling, det er kun denne maskinen på nettverket... Nå har den trådløse også begynt med det samme trøbbelet... Hvordan oppdaterer jeg routeren egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå