Malvado Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ikke imponert enda av netshop, litt for dårlig utvalg for min del. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hmmm ....Hva med litt kvalitetsminne? kunne vært noe... *håpepå* Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kunne tenkt et bra x800XL AGP leser dere netshopfolk? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 6 anonyme brukere - de leser det. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hmmm ....Hva med litt kvalitetsminne? kunne vært noe... *håpepå* Passer på minne brikkene jeg også.... Si fra da hvis du ser noe. Spennende greier Tar meg tilbake til barndommen dette Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kunne tenkt et bra x800XL AGP leser dere netshopfolk? hehe samme kort som meg:) bare at jeg har pci-e ... de leser nok men tviler på at de tar imot ønsker... *host Corsair minne *hark :!: Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Passer på minne brikkene jeg også....Si fra da hvis du ser noe. Spennende greier Tar meg tilbake til barndommen dette m-m Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Er ikke et vivo kort til 1995 veldig billig da? Kan visst åpne pipes der eller? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Er ikke et vivo kort til 1995 veldig billig da?Kan visst åpne pipes der eller? sant nok...er ganske billig ja hvis du flasher...så har du et x800xt Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Følger det med en kopi av doom om man kjøper den motorsagen? Ellers må jeg si dette er et fint påfunn av netshop. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Følger det med en kopi av doom om man kjøper den motorsagen? Ellers må jeg si dette er et fint påfunn av netshop. :!: :!: Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Er ikke et vivo kort til 1995 veldig billig da?Kan visst åpne pipes der eller? Gjelder bare AGP. med PCIE må det hardmoddes. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Når vi først prater om netshop... Er det noen som opplever lang ventetid på reklamasjoner der? Har venta i 1 mnd nå på noen minnebrikker jeg sendte tilbake. snakka med karn og tror han får inn mange brikker på angrerett som bare folk tester for klokking for så å sende det tilbake. Hvis man gjør dette 3 ganger sa han, så mister man handle retten der Dettte er første gang for min del da....og jeg har ikke kokka de brikkene engang..... Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Når vi først prater om netshop... Er det noen som opplever lang ventetid på reklamasjoner der? Har venta i 1 mnd nå på noen minnebrikker jeg sendte tilbake. snakka med karn og tror han får inn mange brikker på angrerett som bare folk tester for klokking for så å sende det tilbake. Hvis man gjør dette 3 ganger sa han, så mister man handle retten der Dettte er første gang for min del da....og jeg har ikke kokka de brikkene engang..... Ta det i en annen tråd Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Når vi først prater om netshop... Er det noen som opplever lang ventetid på reklamasjoner der? Har venta i 1 mnd nå på noen minnebrikker jeg sendte tilbake. snakka med karn og tror han får inn mange brikker på angrerett som bare folk tester for klokking for så å sende det tilbake. Hvis man gjør dette 3 ganger sa han, så mister man handle retten der Dettte er første gang for min del da....og jeg har ikke kokka de brikkene engang..... Ta det i en annen tråd Du har vel rett Skal ikke gjenta seg. Over- UT Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) EDIT...ikke det nej =) Endret 28. juni 2005 av Silver2k Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 En stor deilig harddisk hadde ikke gjort noe Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Må si at dette faktisk var litt genialt. Sitter å venter som et lite barn (som venter på å åpne julegaver) på neste tilbud. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Et par kraftige OCZ minnebrikker hadde ikke gjort noe :!: Lenke til kommentar
gorber Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Faktisk er 350D plastic fantastic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå