Zl8 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ram og espressomaskin! trippel espresso før sengetid i kveld! haha Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg endte med ingenting. Vurderte lenge frityrkokeren, og noen rambrikker, men akk, nei.. Tenkte det kunne være greit med en tusenlapp ekstra i ferien Jeg fikk heller ingen ting Ville ha harddisk, men synes 250gb er for lite når man først kjøper. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 250Gb holder da i massevis. (om man har fire stykk da) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Gigabye X800PRO 2K - Godt kjøp? Noen som vet om det er forholdsvis stille? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 De er i alle fall ikke av de verste. Om det er noen trøst da Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 I dag så fikk jeg pakken i huset, kjapt gikk det også. Sitter nå og prøvekjører TBW blokka, litt skeptisk til den da det har vært mye tull med lekasjer osv, men jeg var mest interesert i selve radiator løsningen på Rocket settet. Har tatt en del bilder så det kan være jeg kommer med en mini test etter hvert. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Stilig, jeg syntes det settet ser morsomt ut. Jeg har BigWater selv, men gidder aldri montere det. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Edit : Innlegg redigert med tanke på sarte sjeler der ute på forumet , samboeren mente den så "spesiell " ut Har testkjørt systemet i 8timer nå uten noe form for lekasje, skal teste det i noen timer til før det monteres, blir nok en godt alternativ til den kjølingen jeg har nå. Endret 1. juli 2005 av Malvado Lenke til kommentar
audhage Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Nå var du pervers Malvado. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 He he, må jo bare ta det med litt humør da vet du Aud-Hage, heldigvis så har Dama en veldig fin form for humor, jeg mener personlig den ser mer ut som en fancy rakket av et eller annet slag, blir sikkert bilder i løpet av helga med en liten test av den. Kjører fortsatt test av kjøleblokken, kommer til å overvåke denne i de neste månedene, da jeg ikke har råd til å ta knekken på skjermkortet mitt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ser vinnerne er kåret i casceMod konkuransen, men hva var premien(e)? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Gigabye X800PRO 2K - Godt kjøp? Noen som vet om det er forholdsvis stille? Var ikke det et Pro ViVo da? Kanskje du kan softmodde det? Er ikke så dårlig handel da isåfall.. Mitt forrige x800 Pro ViVo var ikke bråkete iallefall, men så har jeg jo PC6277 å da.. Mener å huske at viften surret på mellom 30-40% ved vanlig bruk. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Fikk varene jeg bestilte i dag. YaY - rask levering. Men gleden varte kort da de hadde sendt meg en ND-3540A DVD-Brenner i stedet for Gigabyte SLI kortet. GROV plukkfeil ja - varene ligner ikke på hverandre en gang Lenke til kommentar
audhage Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Kjipt da OC-Freak. Skjønner ikke helthvordan de klarte det da. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Noen som vet om de vil komme med flere slike "super tirsdager" eller om det bare var den ene gangen? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Tror flere sendte mail til netshop om det skulle komme flere, og det skulle det visst. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Tror flere sendte mail til netshop om det skulle komme flere, og det skulle det visst. Hadde hvert fint med en super torsdag i morgen hvor de har nokia 6230i eller k750i til en meget gunstig pris:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå