B4stian Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 En kompis hadde ikke fått skattepengene, jeg tror han begynte å gråte når de la ut PSP :-) Han kunne da bare bestilt og satt lev.datoen til dagen han får pengene... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hva solgte de PSP til? Fikk aldri det tilbudet med meg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det fikk ikke jeg heller med meg Lenke til kommentar
audhage Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg tror det var 2195. Men jeg er slett ikke sikker. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Netshop er gærne. Pakken min ble sendt kl. 8.30 i dag tidlig. Ikke akkuratt dårlig med tanke på hvor mange som bestilte i går. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg tror det var 2195. Men jeg er slett ikke sikker. Mvh Audun Hagen Stemmer det, 2195,- for sånn PSP Pack. Sitter med flau smak i munnen jeg, totalt bortkastet aften! Jeg går ihvertfall ikke over bord for å spare +/- 200,- på et par ram brikker, eller 500,- på et skjermkort. Og da snakker jeg om nedsatt fra Netshop priser som ikke er spesielt gunstige i utgangspunktet. Lacie 250GB til 1250,- kunne man få hos DB for ca.1100,- uten tilbud i det hele tatt! Vindjakke og frityrsett? Jippi! Liksom? Når de satte ned en 19.000,- (Søppel)projektor til 10.000,- trodde jeg faktisk på gode tilbud utover kvelden. Men de kom aldri.... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Netshop er gærne. Pakken min ble sendt kl. 8.30 i dag tidlig. Ikke akkuratt dårlig med tanke på hvor mange som bestilte i går. Ser at de har greid å få sent pakken min også, utrolig bra! Kudos til Netshop, håper virkelig de har husket å putte en godbit nedi, samboeren har bannet all godteri-kjøping her i huset så da hadde det vært lurt å fått det med litt datautstyr Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Min ble ikke levert på postkontoret før 14.31 idag. snakker om treige folk edit: komplett har fortsatt ikke summet seg til postkontoret engang.. og de hadde jo sikkert "blåmandag" i går... underlig. Endret 29. juni 2005 av Zl8 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kommer det mer slike dager? Noen som kan ringe netshop å spørre? Jeg har liksom svært lite jeg skulle sagt der, så jeg regner ikke få vite noe om jeg ringer .D Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kommer det mer slike dager? Noen som kan ringe netshop å spørre? Jeg har liksom svært lite jeg skulle sagt der, så jeg regner ikke få vite noe om jeg ringer .D Tror det er noen som har ringt dem ja, se tidligere i tråden. Mener de fikk som svar at det skulle komme lignende dager, men ikke veldig ofte. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Syntes jeg så noe om en konkurranse på forsiden til netshop i går, noen fler som så der? I dag er det bort igjen Lenke til kommentar
whom Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 En kompis hadde ikke fått skattepengene, jeg tror han begynte å gråte når de la ut PSP :-) Han kunne da bare bestilt og satt lev.datoen til dagen han får pengene... OG hvordan setter du leveringsdato til en bestemt dag? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 du lar den ligge på posten i 1 uke. Burde ha skattepenga da. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kommer det mer slike dager? Noen som kan ringe netshop å spørre? Jeg har liksom svært lite jeg skulle sagt der, så jeg regner ikke få vite noe om jeg ringer .D Ja, jeg sendte en mail og spurte og de skulle ha mest sannsynlig en liknende dag utover høsten... Lenke til kommentar
findon Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 En kompis hadde ikke fått skattepengene, jeg tror han begynte å gråte når de la ut PSP :-) Han kunne da bare bestilt og satt lev.datoen til dagen han får pengene... OG hvordan setter du leveringsdato til en bestemt dag? Jeg foreslo opptil flere ganger at han bare kunne la det ligge på posten i noen uker, men akk nei :-) Lenke til kommentar
findon Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg tror det var 2195. Men jeg er slett ikke sikker. Mvh Audun Hagen Stemmer det, 2195,- for sånn PSP Pack. Sitter med flau smak i munnen jeg, totalt bortkastet aften! Jeg går ihvertfall ikke over bord for å spare +/- 200,- på et par ram brikker, eller 500,- på et skjermkort. Og da snakker jeg om nedsatt fra Netshop priser som ikke er spesielt gunstige i utgangspunktet. Lacie 250GB til 1250,- kunne man få hos DB for ca.1100,- uten tilbud i det hele tatt! Vindjakke og frityrsett? Jippi! Liksom? Når de satte ned en 19.000,- (Søppel)projektor til 10.000,- trodde jeg faktisk på gode tilbud utover kvelden. Men de kom aldri.... Frityrkoker har jeg vurdert i lang tid, har nemlig noen poser med jalapeñopoppers i frysern *nam*, for ikke å nevne at å stripse poteter med skall selv og fritere er knallgodt! Nedsatt pris på 500kr for et overpriset grafikkort er kanskje ikke beste dealen noensinne, men det ble et fornuftigere nivå. Skulle uansett ha et kort, så det passet bra å kunne kjøpe en oppgradering fremfor enda et 9800pro (det forrige tok kvelden) Noen dårlige tilbud får man uansett, men ingen tvinger deg til å kjøpe det du ikke har behov for :-) Er du ute etter værre tilbud har du psdata sitt x800pro til 3500,- (jeg tviler på at noen bryr seg om den bundelen med noen spill og webcam). Lenke til kommentar
audhage Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Så hva endte vi opp med da? Personlig endte jeg opp med en Shuttle SN25P og OCZ Gold VX PC3200 Ram. Det var fint. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Jeg endte med ingenting. Vurderte lenge frityrkokeren, og noen rambrikker, men akk, nei.. Tenkte det kunne være greit med en tusenlapp ekstra i ferien Endret 30. juni 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
audhage Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Frityrkoker, hehe Jeg la en gang inn bud på en pølsekoker jeg. Men jeg fikk den ikke Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Endte opp med en printer til 295,- Ellers var det lite jeg ville ha der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå