*Tronaldo* Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 HAHAHA! Sidene deres har knela! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) EDIT: Er Netshop nede? Skulle til å skrive det samme... Trolig ble supertirsdagen og skattejakten for populære Svært trolig at selskapet ikke har nettløsning tilpasset dette "stuntet". De bruker tross alt MS løsning med Active Server Pages!!!! Endret 28. juni 2005 av Bolson Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Den som har prøvd denne printer'n? Epson Stylus photo 935 Trenger en kompis til digitalkameraet... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Synes det var litt tåpelig av dem at de ikke har tenkt på serveren når de satte opp dette tilbudet. (tenk alle de geekene som vil ha tilbud) Jeg vil jo ha en Shuttle SN25P på tilbud. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Sliter noe voldsomt med websiden til Netshop...Ser ikke ut til at den tåler den store trafikken...Hva med en kommentar fra Netsop om hva som skjer....Kan ikke sitte og vente på siden 15 minutter for hver gang jeg skal oppdatere den....Men når det er sagt så vil jeg si at det er et veldig bra initiativ fra Netshop med denne supertirsdagen.... Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det er betenkelig at vi ikke har funnet noen "Gold" produkter enda... Er vi tjukke i huet eller? _begynner å tvile på meg selv_ Lenke til kommentar
Ingolfzp Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan alle som finner "skattene" poste de på denne tråden, så slipper vi andre å lete? :-) Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Noen som har funnet "skatten" eller? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Skattejakten kan bli en utfordring - særlig uten tips. Det står jo ingen info om HVOR logoen fremkommer. Vises den kun i "detaljsiden" for det aktuelle produktet, eller vises den på "produktkategorisiden" for produktet? Håper det er er på kategori (f.eks. oversiktssiden for harddisker) - og ikke slik at man må inn på hvert enkelt produkts detaljside - da vil det jo ta timer å lete gjennom alt....!!....:-) Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg trengte jo nytt blekk til min HP skriver (koster rundt 500,-) Så koster en ny printer 295...gjett hva jeg kjøpte Elsker supertirdagen hittil! Lenke til kommentar
mholen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Her er en skatt: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6841 edit: Skatten er en LaCie 30GB P2 Ekstern Harddisk Usb 2.0 til 495,- (satt ned fra 649) Endret 28. juni 2005 av mholen Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Her er en skatt:http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6841 Altså må man faktisk helt inn på detaljsiden for produktet - det blir nesten umulig å gå gjennom så mye lol........:-) Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Her er en skatt:http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6841 Hvilket produkt er det? Kommer ikke inn... Mye trafikk gitt.. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Tja tar vel 5-10 min og åpne en side, og det er vel flere tusen ??? Umulig dette her da..... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det blir jo håpløst å finne når det bare er på produktsiden når det ikke er noen tips. Man må jo gå igjennom alle produkter noe som tar lengre tid enn de fleste gidder. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Her er en skatt:http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6841 Altså må man faktisk helt inn på detaljsiden for produktet - det blir nesten umulig å gå gjennom så mye lol........:-) En skatt skal jo ikke være enkel og finne da så litt leting må vi vel kunne tåle...Ser at skatten er satt ned fra 649,- nkr til 495,-nkr.....Ikke så værst det da...men tipper det kommer noen pangtilbud iløpet av dagen.... Huff...kommer ikke inn på siden til Netshop i det hele tatt nå....Håper de kan gi oss en tilbakemelding snart om de får fikset problemet eller ikke.... Endret 28. juni 2005 av Znoken Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Var det en bra skatt / tilbud? Kommer ikke inn jeg.. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kommer ikke inn... Mye trafikk gitt.. Virker som det er lettere å komme inn med IE nettleser enn Firefox. Typisk MS dritt. Firefox svarer stadig ingen data. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kjører ping mot netshop lite svar og få Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 En skatt skal jo ikke være enkel og finne da så litt leting må vi vel kunne tåle... Nei, du sier det jo selv - "LITT" leting er OK, men å sjekke hver eneste produktdetaljside er ikke LITT leting......:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå