fxwz Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Vi beklager at vi for øyeblikket ikke har nye tilbud. Vi kommer straks tilbake. TØFFT! Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Vi får håpe dei kjem med eit tilbud som er dobbelt så bra neste time da! Edit: Huff eg som håpa at dei lada opp til noko stort Endret 28. juni 2005 av Zimmen Lenke til kommentar
rscue Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) skattejakt-produkt 8 skattejakt produkt 4 Endret 28. juni 2005 av rscue Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvor lang tid tar det å komme tilbake? Sånn vanligvis? Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Ønskelisten min består av Linksys bredbåndsrouter og Zalman vannkjøling. Hvis det kan påvirke noen. Noen som har svaret på "kjølesjefen"? Endret 28. juni 2005 av Darkwing Duck Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 er det bare meg...eller kjører de en time til med NØYAKTIG samme varer Ser slik ut her og, om det ikke bare er litt treghet i systemet da Har dere prøvd SHIFT + F5? Ja, faktisk Det er det samme som ligger der nå som for en time siden Edit: Fikk opp dette: Vi beklager at vi for øyeblikket ikke har nye tilbud. Vi kommer straks tilbake Det var ment som en spøk, ser ut som Netshop sliter noe vanvittig med for mye pågang. Ikke bra for salget demmes. Satt her med en kamerat og skulle trykke "bestill" på varer for nesten 10 000,- Så forsvant Netshop og laptop ble kjøpt hos Dell isteden. Lenke til kommentar
Vrugdush Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 kanskje de ikke har bestemt seg Lenke til kommentar
1995 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 er det bare meg...eller kjører de en time til med NØYAKTIG samme varer Ser slik ut her og, om det ikke bare er litt treghet i systemet da Ja dessverre så sliter vi voldsomt med den enorme pågangen i dag, vi har over dobbelt så mange brukere inne samtidig som vi regner med. Er ikke hverken linja eller server, men rett og slett nettbutikken vi sliter med da den er alt for tung å drive. Derfor har også "tilbudsmodulen" gått ned akkurat nå, men vi håper den straks virker igjen. Beklager problemene, oppgradering av nettbutikk kommer forhåpentligvis snart ! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Noen som vet noe om OCZ minnet som er på gold tilbud passer til AMD (med tanke på gold/platinum series?) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Går det an å få opp hs50 til 7k her? Ser Epson saken var drastisk satt ned. Gjør det samme med hs-50 da .D Ingen som skal komme her og si at du maser ihvertfall. :!: Liker det jeg, HS50!!! Jeg og vil ha!! Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg fikk skattepenga i dag og er "not afraid to use it"! Aner ikke hva det skal være, men NOE må jeg vel finne Lenke til kommentar
Killer-B Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 er det bare meg...eller kjører de en time til med NØYAKTIG samme varer Ser slik ut her og, om det ikke bare er litt treghet i systemet da Har dere prøvd SHIFT + F5? Ja, faktisk Det er det samme som ligger der nå som for en time siden Edit: Fikk opp dette: Vi beklager at vi for øyeblikket ikke har nye tilbud. Vi kommer straks tilbake Det var ment som en spøk, ser ut som Netshop sliter noe vanvittig med for mye pågang. Ikke bra for salget demmes. Satt her med en kamerat og skulle trykke "bestill" på varer for nesten 10 000,- Så forsvant Netshop og laptop ble kjøpt hos Dell isteden. Ikke bra for valget deres heller, tydeligvis ... Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Skattejakt Produkt 5. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Noen som klarer å tippe hvilken webshop som har størst trafikk i dag Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hva po**** er HS50? En prosjektor. http://www.fuckinggoogleit.com Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det hjelper helt sikkert at alle sitter å trykker på f5 akkurat nå...... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg fikk skattepenga i dag og er "not afraid to use it"! Aner ikke hva det skal være, men NOE må jeg vel finne Slik skal det være! Ett eller annet må da være brukbart Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 for po**er bruk google! første treff viser at det er en prosjektor fra sony http://products.sony.co.uk/vpl-hs50.asp musa Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Noen som klarer å tippe hvilken webshop som har størst trafikk i dag Tipper eBay........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå