Gå til innhold

Netshop med supertirsdag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis HS-50 kommer til under 7k, skal jeg gå naken fra hammerfest til Kristiansand sommern 2006

Hehe, går du opp til 10.000,- Dahle så tror jeg jammen du har en deal :-). Men er vel egentlig best å spare omgivelsene for dette synet :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis HS-50 kommer til under 7k, skal jeg gå naken fra hammerfest til Kristiansand sommern 2006

Hehe, går du opp til 10.000,- Dahle så tror jeg jammen du har en deal :-). Men er vel egentlig best å spare omgivelsene for dette synet :hmm:

Han kan gå med en boxer med Netshoplogo på. Da får dere litt igjen for det også.

Lenke til kommentar

Jeg ser du er ansatt hos Netshop.

Det som blir sagt her, blir det tatt til til vurdering, eller er tilbudene allerede bestemt?

Lenke til kommentar

Det som blir sagt her, blir det tatt til til vurdering, eller er tilbudene allerede bestemt?

Å joda, det blir helt klart tatt opp til vurdering, selv om produktene i utgangspunktet allerede er satt. Vi syns jo det er fantastisk moro vi når slikt som dette engasjerer, og lytter i alle høyeste grad til det dere sier og mener. Bl.a. kom OCZ-brikken på tilbud i dag p.g.a. innspill her på forumet, og jeg tror det er ett par andre forslag som også kommer i løpet av kvelden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...