Gå til innhold

Netshop med supertirsdag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

Hjelp? Se post side 27 :roll:

Det er veldig fristende å svi av det jeg fikk tilbake på skatten på netshop nå :!:

Litt irriterende med usb porter som nekter å fungere :cry:

Men hvis det du sier er sant så vil jeg bare vente til etter førstegangstjenesten med å får tak i nytt hk og ny cpu da ;)

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Edit: Hva slags hktype blir dette hvis jeg skal kjøpe i en nettbutikk? s-???

 

Motherboard Info

Supported Slot Types ISA, PCI, AGP

Manufacturer MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD

Model MS-6570

 

Edit2:

 

 

http://www.totalcomputer.dk/scripts/prodVi...p?idproduct=383

 

Tror det er denne, men hva blir da valgstype på hovedkort i en vanlig netshop?

Har blant annet XP3000+ 2,2Ghz hvis det hjelper å finne ut hva slags korttype det er :yes:

Socket A HK, men tror ikke bytte vil gjøre noe underverk for systemet ditt..

Lenke til kommentar
datating: Ja jeg siklet litt på den da :p Syns du den er brukendes til spill ?

Absolutt, knuser min gamle 17" lcd fra Samsung i ALT! Og når det er helt sort bilde på skjermen ser jeg såvidt litt hvitt i kantene fra bakgrunnslyset. Jeg ville hvertfall aldri kjøpt en annen skjerm enn den (eller kanskje en større hvis det kommer... :p).

Lenke til kommentar

Da har jeg brukt opp mine sårt trengte skattepenger.

 

x800pro A G P

moulinex frityrkoker (yeah!!!)

 

Jeg må si det er utrolig sleipt av NetShop å komme med slike tilbud når alle sitter med penger i hånda. Dog er det fantastisk snillt å gi oss rabatter på denne måten, i motsetning til mange andre i elektronikkbransjen som forventer at du betaler 30k før man får rabatt, eller andre som har falske tilbudsvarer(elkjøp)! :-)

Lenke til kommentar
de hadde en med dvi... viewsonic skjermen.. den hadde dvi.. og den er på vi i posten til meg:D

Veit, men det var "litt" treng responstid for min del, men whatever rocks your world, bra for deg da...

 

Kom igjen netshop, veit dere har lyst på meg som kunde ;)

du må huske at det er med responstiden som med mhz, lavere(høyere) er ikke alltid bedre!

 

 

Musa

Lenke til kommentar
Da har jeg brukt opp mine sårt trengte skattepenger.

 

x800pro A G P

moulinex frityrkoker (yeah!!!)

 

Jeg må si det er utrolig sleipt av NetShop å komme med slike tilbud når alle sitter med penger i hånda. Dog er det fantastisk snillt å gi oss rabatter på denne måten, i motsetning til mange andre i elektronikkbransjen som forventer at du betaler 30k før man får rabatt, eller andre som har falske tilbudsvarer(elkjøp)! :-)

Falske tilbudsvarer? Hva skulle det være? En vare de ikke har på lager?

Det står jo svart på hvitt hva som skjer (i kundes favør) hvis Elkjøp ikke har varen de annonserer på lager, så det er en passe tett kommentar.

Lenke til kommentar
datating: pokker, nå fikk jeg enda mer lyst på den hehe. Men lurer på om jeg skal gå for 19" eller 20", har bare 6600gt skjermkort og det kan bli litt hardt for stakkaren å dra ting i native oppløsningen til 20"'n :p

Jeg har kun et Radeon 9800 skjermkort nå og alt fungerer utmerket altså, og jeg kjører oppløsninga på 1600*1200 px og det fungerer helt greit, selvom et x800/x850 blir vel en investering snart. Jeg vurderte også 19" eren, men 19" eren har dårlig oppløsning i forhold (1280*1024px) så da kan du nesten like godt kjøpe en 17"...

Lenke til kommentar
Da har jeg brukt opp mine sårt trengte skattepenger.

 

x800pro A G P

moulinex frityrkoker (yeah!!!)

 

Jeg må si det er utrolig sleipt av NetShop å komme med slike tilbud når alle sitter med penger i hånda. Dog er det fantastisk snillt å gi oss rabatter på denne måten, i motsetning til mange andre i elektronikkbransjen som forventer at du betaler 30k før man får rabatt, eller andre som har falske tilbudsvarer(elkjøp)! :-)

Falske tilbudsvarer? Hva skulle det være? En vare de ikke har på lager?

Det står jo svart på hvitt hva som skjer (i kundes favør) hvis Elkjøp ikke har varen de annonserer på lager, så det er en passe tett kommentar.

Jepp, dårlig å slenge dritt om Elkjøp. De skal jo kunne skaffe varen innen 3 dager og er jo faktisk ikke hver enkelt butikk som bestemmer hva som kommer på tilbud, de må bare følge de avisene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...