Gå til innhold

Netshop med supertirsdag?


Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller begynner dette å gå litt over styr. Jeg har alltid likt netshop, men har nå på følelsen at det blir for stort, men hvem vet? :hmm:

 

Skattejakt, Netshop Gold og Supertirsdag. Blir dette ordentlig eller bare mange "tilbud"?

 

Hva synes dere?

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir bare irritert over timetilbud og skattejakter.. Har vel for faen ikke tid til å sitte å pjalle på netshop sine sider hele dagen. Skal de ha salg, kan de vel legge ut hele skiten og ferdig med det. Fant heller ikke noe timetilbud-banner, så det var jo også 3 minutter bortkastet tid. Ender vel med at jeg styrer unna hele netshop-opplegget og handler en annen plass.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller begynner dette å gå litt over styr. Jeg har alltid likt netshop, men har nå på følelsen at det blir for stort, men hvem vet?  :hmm:

Har da ingenting med om Netshop er stor eller ikke - at dem velger å legge ut tilbud og skattejakt.

De, (som alle andre butikker), ønsker jo å selge så mye varer som mulig - og dette er da en type markedsføring som kan bidra til det - med bla. økt fokus og interesse for sidene deres. Hvis Netshop (eller hvilken som helst annen butikk) ønsker å selge, så må de først og fremst sørge for at folk blir så nysgjerrige at de holder sidene deres under oppsyn. Og det oppnår de ved å gjøre nettopp dette.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Blir bare irritert over timetilbud og skattejakter.. Har vel for faen ikke tid til å sitte å pjalle på netshop sine sider hele dagen. Skal de ha salg, kan de vel legge ut hele skiten og ferdig med det. Fant heller ikke noe timetilbud-banner, så det var jo også 3 minutter bortkastet tid. Ender vel med at jeg styrer unna hele netshop-opplegget og handler en annen plass.

Ok - det må da være helt opp til deg!

 

Ingen som tvinger akkurat DEG til å ta del... Folk irriterer seg over så mye rart.

 

"Faen ass. Krise - supertirsdag med tilbudsvarer; HVA BLIR DET NESTE?"

 

*Tronaldo*

Lenke til kommentar

All reklame er god reklame er det noe som heter - og gjett hva! Nysgjerrig som jeg er sjekker jeg nå ut hva Netshops kampanje går ut på.

 

Synes forøvrig *Tronaldo* sa det ganske greit: "Faen ass. Krise - supertirsdag med tilbudsvarer; HVA BLIR DET NESTE?" :p Så lenge butikken ikke driver med lureri eller tvilsom markedsføring må de da få lov til å holde på....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...