slackerjack Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Jeg har et Thomson Speedtouch 510i modem og en Linksys WRT54G router og skulle ha åpnet porter til DC++ Jeg har satt opp en statisk ip til min datamaskin utenfor DHCP-rangen og prøvd å følge guiden til portforward.com, men det funker ikke Men har også lest at modemet har en innebygd router, og at to routere etter hverandre bare lager ball Vil det fungere å sette opp modemet slik, og så fowarde portene på routeren? Endret 27. juni 2005 av da_devil Lenke til kommentar
pine Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Sett opp modemet som bridge og bruk routeren å styre oppkobling og natting Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Ja det burde funke. Og med natting mener du å åpne portene? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
arildwold Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei ! Jeg har akkurat det samme problemet. Hvordan setter jeg opp modemet som bridge??!! Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå