Tjuls Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 jeg lurte på om noen vet om noen webshopper som selger dette tastaturet mer... mitt har tatt kvelden og jeg må ha nytt.. har ikke lyst på noe annet! tenker da på dette tastaturet! eventuelt noen som har et de skal selge ? Lenke til kommentar
vedado Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Tar jeg ikke feil er dette MX3100. Det rimligste stedet å handle dette er fra www.itbutikken.dk Jeg har selv kjøpt fra dem og det kostet kun 890.- med frakt. Intet mere i hverken toll eller annet tull. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Tror den er litt utdatert... 2001/2002 modell hvis jeg ikke tar feil? På tide å oppdatere hardware Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 problemet er at jeg ikke vil ha nytt hehe.. jeg vet det er litt gammelt. men mitt har tatt kvelden, og jeg vil ikke ha noe annet tast.. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Tar jeg ikke feil er dette MX3100. Det rimligste stedet å handle dette er fra www.itbutikken.dk Jeg har selv kjøpt fra dem og det kostet kun 890.- med frakt. Intet mere i hverken toll eller annet tull. dette er ikke det jeg er ute etter. dette er den nye modellen. jeg har vurdert den, men trenger egentlig ikke ny mus. selv om jeg hadde ikke hadde hatt noe imot det. hvor er den billigst i en norsk nettbutikk i så fall ? Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 har sett der probemet er at det heter cordless desktop MX.. og det har kommet nye MX versjoner, som 3000 og 3100.. og det er bare de som er i prisguiden. selv om det er bilde av riktig tastatur... Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Her: http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=21507 Endret 1. juli 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Her:http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=21507 Tror ikke det er den versjonen han leter etter... Hvis du ser nærmere etter, er musa en MX700, mens musa han leter etter er en generasjon eldre. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) musa har ikke så mye å si.. jeg har mus.. det er bare tastaturet jeg egentlig vil ha.. vurderer egentlig å prøve noe nytt og gå for mx3100.. Endret 3. juli 2005 av Tjuls Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 huff å huff.. jeg var i nøyaktig samme posisjon som du er i nå.. mitt kjære desktop tastatur gikk føyken.. nøyaktig samme som du hadde. tror jeg brukte 14 dager på å bestemme meg for å gå for et MX3100, som jeg ikke angrer ett sekund på. så anbefales Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 høres oppmuntrene ut... regner med at jeg går for det da.. om ingen kommer å tilbyr meg et billig.. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 musa har ikke så mye å si.. jeg har mus.. det er bare tastaturet jeg egentlig vil ha.. vurderer egentlig å prøve noe nytt og gå for mx3100.. Hvis ikke musa er så viktig, kan du like gjerne gå for Logitech Cordless Desktop LX 700 Samme tastatur som MX 3100, men "enklere" mus... Vil jo tro at du kan bruke din gamle sammen med det, eller?? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 jeg lurte på om noen vet om noen webshopper som selger dette tastaturet mer... mitt har tatt kvelden og jeg må ha nytt.. har ikke lyst på noe annet! tenker da på dette tastaturet! eventuelt noen som har et de skal selge ? sitter her med det tastaturet du kan få det gratis Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 hvis du virkelig mener det, send meg en PM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå