Gå til innhold

Ka e forskjellen på dessa neonlysa?

Anbefalte innlegg

He plana om å "pimpe" opp kabinettet mitt litt. Treng nokken neonlys og kanskje nokke anna. Ei he litt dårlig erfaring med ka som e bra og ka som ikkje e det. Det første ei lure på e ka som e forskjellen mellom detta og detta neonlyset? Det eine er mykje dyrare så det er sikkert det beste da, men ikkje veit ei.

Ei tek gjerne imot fleire tips om ting som kan få kabinette til å sjå enda bedre ut :D

Prisen på lys osv bør helst ikkje vere så høg

PS:Vist du e interesert så e detta kabinettet mitt :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skriv bokmål, det er lettere å forstå, og det er det vi skal skrive på forumet.

Det som er forskjellen er:

• Fargen (Blå og grønn)
  • Den ene (billigeste) har med inverter, det har ikke den andre såvidt jeg kan se

Men hvis du vil kjøpe katoder til kabinettet, annbefaler jeg deg å ta en tur innom Microplex, der har de både billigere og flere (bedre også kanskje)

Lenke til kommentar

Berre så det er opplyst:

Gyldige skriftspråk på forumet er:

Nynorsk, bokmål, engelsk og dansk.

Andre dialektar og skriftspråk er helst ikkje ønska.

Dette fordi:

1) Det er enklare å forstå desse skriftspråka

2) Offtopic rundt skrivemåten blir unngått (dog er det ein del som ikkje heilt taklar nynorsk og får sine warn for dette).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skjønte ikke helt det der jeg.. (Personlig synes jeg det er litt slitsomt med nynorsk, har jo en toer i det.. :) Men er det lovlig så er det det!) Men fargen er hovedforskjellen.. :p Er vel to forskjellige folk som har skrevet produktittelen/forklaring.. Send en mail å spør du! Eller kjøp Sunbeam katoder fra Microplex.. :love:

Lenke til kommentar
Har kjøpt katoder fra microplex, funkar veldig bra. Det er sant at nynorsk er litt slitsomt, men gidder heller ikkje å skrive på bokmål (blir liksom litt rart for meg å skrive bokmål)

Jeg holder meg til Nynorsk, hehe!

ikke dumt har sunbeam selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...