tokr Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 En venn skryter dette opp i skyene... har ikke sett så mye på det... så det var noe spyware inkludert... så jeg er litt tvilende til om jeg vil bruke det. Er det noen som bruker det... er det bra? ...eller er det bare vås? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Ja, DC eller DC++ er veldig ok. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Dette har vært oppe noen hundre ganger tidligere. Forumet har en søkefunksjon, bruk den. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Programmene er fine de, det eneste aberet er stadige forsøk på å hacke maskina mi :sad: Og der merkelige med det hele, er at det ser ut til at det foregår samordna forsøk på flere maskiner. I en rekke tilfeller har jeg og en venn av meg (kjører DC han også) fått "angrep" til samme tid, fra samme ip. Og det liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 funker utmerket viss du finenr ein god skandinavis hub, då finner du som regel mykje meir enn med kazaa og winmx og meir elelr mindre på alle huber så må du dele x antal gb og ha fleire slot opne, noko som gjer at du finner mykje meir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå