PC^2020 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) det som gikk i stykkker på eksoslanlegget nå ble skiftet for 3mnder siden, slå den du! Bilen er OK vedlikholdt..var på service 5000km før vi dro. Den er på service opptil flereganger i året. Dette er en xantia -97 2.0i 16v.. runna 130000 2 timer før vi var hjemme i Norge. Endret 18. juli 2005 av pc^2004 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 det som gikk i stykkker på eksoslanlegget nå ble skiftet for 3mnder siden, slå den du! Feil på delen eller feilmontert er jo da helt åpenbart grunnen uansett hvilken bil dette måtte sitte på, eller at man har slått nedi med anlegget. Bensinlekkasjen da? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg har selv en Citröen ZX 1.8i Furio og har hatt en del problemer med den, men det kan delvis skyldes en motorvask som broderen gjorde på den Har hatt en del problemer med at bilen sluker bensin og har hatt den på verksted 3 ganger for å få det fikset, uten eller med liten resultat. Gikk da ikke til merkeverksted, men det skal jo ikke ha no å si. Men ellers så syntes jeg min har gode seter, er god på veien og jeg vil helst fikse den opp å forsette å bruke den enn å selge å kjøpe noe annet Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har hatt en del problemer med at bilen sluker bensin og har hatt den på verksted 3 ganger for å få det fikset, uten eller med liten resultat. Gikk da ikke til merkeverksted, men det skal jo ikke ha no å si Det kan ha alt og si, uansett merke så kjenner merkeverstedet bilene mye bedre enn generelle uavhengige verksteder og i endel tilfeller vil det være langt dyrere enn merkeverstedet pga at de enten ikke finner feilen eller bruker mye lengre tid. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har tenkt å kjøpe en Berlingo... er de trygge da? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har tenkt å kjøpe en Berlingo... er de trygge da? Selvfølgelig, Citroen/Peugeot som er de samme bilene er da ikke dårligere en svært mange andre bilmerker, f.eks Xantia som debatteres her blir i svært mange bruktbilanbefalinger ansett som ett trygt og godt kjøp. Normenn har gjerne vage ideer basert på erfaringer og fordommer fra 20 år tilbake i tid. Det er da ingen som tror at en av de store bilkonsernene i Europa skulle bare spy ut biler som knapt er kjørbare?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå