Gå til innhold

Snille ting fremmede har gjort for deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var på vei hjem fra fest i vår en gang, dvs at jeg vandret gatelangs rundt 04.00. da stoppet det en fyr i en bil og lurte på om han kunne kjøre meg hjem. han hadde visst sett meg på en fest ett sted tidligere på kvelden. det synes jeg var snilt. er ikke så gøy å gå flere kilometer når man er trøtt, skrubbsulten, og full.

 

en gang da jeg var temmelig liten hadde jeg fryktelig lyst på et vanngevær som jeg hadde sett i en lekekatalog, men da jeg skulle kjøpe ett var de utsolgt. da fikk jeg ett som de hadde fått i retur helt gratis bare fordi tanken var løs. han som eide butikken limte det til og med for meg

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg pleier å snakke veldig mye i timene, men en dag hadde jeg en veldig dårlig dag. Jeg satt og deppa og var helt stille, mens jeg lå med hodet på pulten. Vi sitter to og to, og på den tiden satt jeg ved siden av klassens macho-man, som alltid er rappkjefta og bare en dritt. I slutten av timen så satt alle bare og pratet sammen og da dultet han litt forsiktig til meg og sa litt sånn lavt, flaut: "Ikke vær lei deg. Du har kjempefin kjole på deg!"

Jeg holdt på å grine. Det var så utrolig teit og søtt på en gang. vi har blitt mye bedre venner etter dette :)

 

En dag kom jeg løpende ned mot t-banen også så jeg ikke hvilken t-bane som sto på stajsonen, så var det en jente som helt uten vidre: "Det er nummer fire som står der nå!" sånn blidt og glad. Jeg ble kjempeoverrasket, og utrolig glad. Er ikke mye som skal til :)

Lenke til kommentar

skulle på møte hos HIBU i Kongsberg. Hadde aldri vært i Kongsberg før og det var i januar (kaldt). Vandrer innom en Kiwi butikk og spørr om veien, når jeg kommer ut igjen, så svinger en gutt opp ved siden av og spørr om jeg vil sitte på til skolen. Han hadde hørt hvor jeg skulle og syntes han kunne ta meg med. Ble overlykkelig, for jeg frøs som F***. hehe.

Lenke til kommentar

Jeg blei for 2 uker ca tilbudt av en veldig sliten og stinkende mann med en pose med søppel i ene hånda og røyk i andre om jeg ikke ville være med han hjem å se en film isteden for å vente på bussen...Jeg takka nei...hehe

 

Men jeg har også sluppe unna med 5 kroner på meny, og mange ganger ei krone...Men jeg handler alltid hos de tre samme damene, pluss jeg handler ca hver da..Så det har sikkert litt med saken å gjøre..

 

Pluss jeg har endel sitte på med biler historier, men jeg sier aldri nei til menn som spør...Da jeg er en liten og spinkel gutt som ikke føler for å få pølse i jompe...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg dro på treningsstudio for den daglige (puh!) workout, kommer inn i garderoben. Der er det en far på vei ut, og en liten sønn som er litt treg i vendinga. Når jeg setter meg ned for å kle på meg de utmerkede fotposene, som jeg må bruke for å forsere bassengdelen av veien til studioet, ser denne lille gutten på meg. Han betrakter meg en god stund (10 sekunder), så tar han sats og gauler ut første vers av "be bop a lula, she's my baby". Jeg ser på denne lille krabaten som gir sitt beste, og forestillingen som denne lille gutten gav, gjorde dagen extra givende. :D

Lenke til kommentar
Husker at da jeg var liten sykla jeg bort til min lokale Kiwi. Utenfor stod det en Coca-Cola bil. Husker ikke hvordan jeg fikk det, men jeg fikk en cola av han. Han var snill.

4415567[/snapback]

 

hehe, minner meg om da jeg skulle på kiwi da jeg hjalp min tante&onkel med å rigge istand til bryllupet deres. Puttet på penger på en automat, akkurat idet jeg putta på penger sa en mann; "neei, den funker ikke.."

Det var mannen som kom for å fikse den, tenkte at det ordna seg fint, at han fiska opp pengene til meg o.l, men det han sa var: "ser du den cola-bilen der? gå bak i den og finn deg 3 flasker du. Så skal jeg fikse maskina jeg."

Da ble jeg glad ;D de andre trodde jeg hadde stjålet, så jeg måtte forklare meg og peke mot bilen for at de skulle tro på meg (ja, jeg var liten.. hadde bare 12 kr.)

 

Ca 2 ganger i uken på den gamle skolebussen var busssjaføren så snill at man kunne gå på bussen uten å betale, men bare betale neste dag... Varte i ca et halvt år før han fikk kjeft av selskapet  :thumbdown:

4417738[/snapback]

 

Haha, hvorfor sier han ifra til selskapet om det ?

Om jeg har glemt at månedskortet mitt går ut, så får jeg kjøre gratis om jeg fyller det opp igjen "så snart som mulig".. Men det er sikkert fordi han veit jeg kjører buss hele vinter-halvåret.

Lenke til kommentar

Jeg skulle hjem fra Oslo en gang med toget. Og så hadde jeg beregnet litt feil med penger. Så jeg manglet 50,- for å klare å betale billetten, og kortet mitt funket ikke på den greia til konduktøren! Så da spurte jeg de som satt rundt meg, og de ga meg faktisk penger.

Det er sånne små episoder som viser at det fremdeles finnes medmenneskelighet i verden.

Lenke til kommentar

Jeg satt på toget mellom oslo og bergen, og i rundt 10-tiden på kvelden gikk jeg bort til spise\kafèvognen for å kjøpe meg ei brus og en avis. På bordet ved siden av meg satt det 4 stk mer eller mindre fulle bergensere i 20-30 års alderen på utdrikningslag, og blant dem en total homo; kledd i rosa klær og øredobber.

 

"Hei du, kom no hit og sett deg då! Ka du heite då?" sa homoen, og jeg gikk bort og satte meg og hilste, pga. at jeg kjedet meg maksimalt og var selskapssyk. Homoen visste seg å være jævlig hyggelig, spanderte brus, sjokolade, vi-menn og donald-blad på meg, og prata om at "Jå, du e vel i den aldern då du har ekstrem sexualdrift. Trur du må holde deg til donald og spare vi-mennet til du blir eldre, men kansje du synes ho bestemor Duck e sexy, hvis du e litt kinky". Og sånn forsatte det. Snille homoen prata om løst og fast, og vi gikk godt overens. Når de gikk av toget, insisterte fyren på å gi meg en klem. Litt spooky men uansett :).

 

Moralen er: Bergensere er hyggelige, fulle folk er hyggelige, homoer er hyggelige. Fulle bergenske homoer er kjempegreie! :D

Endret av Erlend_G
Lenke til kommentar
Vi hadde vært på klassetur på barneskolen til et theater, og på trikken hjem kommer en gammel dame og vi jeg og en kamerat flytter oss så hun for plass. Når vi skulle av fikk vi en melkesjokolade hver :)

Pussig å gå rundt med sånn i veska, menmen :)

5707079[/snapback]

 

Hun hadde sikkert diabetes.

 

Jeg satt på toget mellom oslo og bergen, og i rundt 10-tiden på kvelden gikk jeg bort til spise\kafèvognen for å kjøpe meg ei brus og en avis. På bordet ved siden av meg satt det 4 stk mer eller mindre fulle bergensere i 20-30 års alderen på utdrikningslag, og blant dem en total homo; kledd i rosa klær og øredobber.

 

"Hei du, kom no hit og sett deg då! Ka du heite då?" sa homoen, og jeg gikk bort og satte meg og hilste, pga. at jeg kjedet meg maksimalt og var selskapssyk. Homoen visste seg å være jævlig hyggelig, spanderte brus, sjokolade, vi-menn og donald-blad på meg, og prata om at "Jå, du e vel i den aldern då du har ekstrem sexualdrift. Trur du må holde deg til donald og spare vi-mennet til du blir eldre, men kansje du synes ho bestemor Duck e sexy, hvis du e litt kinky". Og sånn forsatte det. Snille homoen prata om løst og fast, og vi gikk godt overens. Når de gikk av toget, insisterte fyren på å gi meg en klem. Litt spooky men uansett :).

 

Moralen er: Bergensere er hyggelige, fulle folk er hyggelige, homoer er hyggelige. Fulle bergenske homoer er kjempegreie! :D

6575909[/snapback]

 

 

Hahahahha, bestemor Duck e sexy :thumbs:

 

 

_____

 

En gang når jeg var veldig mye mindre en det jeg er nå skulle jeg og søstra ut å kjøpe is. Min store flotte softis med sjokoladepulver kom over disken, og jeg tar i mot. Desverre var det et hull i kjeksa, så jeg klarer ikke å få grep, og hele isen detter i gulvet(Les: Høst-sørpe-gulv). Snille damen på bakeriet ga meg en helt ny is, og en serviet ekstra til å tørke av buksen min :wee:

Lenke til kommentar

Meg og madammen skulle fra Bergen sentrum til Flesland, og sto å venta på flybussen, da en taxisjåfør lurte på om vi ville sitte på oppover for 65 kroner per hode (bussen kostet 70) siden han skulle samme veien uansett.

Han fikk litt for turen,vi sparte en tier og slapp unna busshelvete :)

Lenke til kommentar

jeg husker d var en 17 mai og jeg var vel fjortis.. Jeg måtte gå på krykker pga brukket ben. Mens jeg stod og så på toget gå forbi kom det en gutt bak meg og ga meg en skikkelig god klem og sa "så pen du er idag".. Jeg fant faktisk ikke ut hvem det var fordi jeg aldri fikk sett ansiktet hans, og det var definitivt ingen jeg kjente fordi de gikk itog og jeg hadde vel kjent igjen de på stemmen..

 

men uans selv om jeg smilte hver dag og grublet meg grønn om hvem detta kunne være etter den "episoden".. så jeg levde jeg faktisk på den klemmen m komentaren i flere uker:) og gjorde faktisk min tilværelse som "krøpling" da litt lettere :)

Lenke til kommentar

- Har fått cola av sånn colabil opptil flere ganger.

- Fikk rundt 150 bokser med Fitness frokostblanding (hadde ikke gått ut på dato engang :ohmy: )

- Har latt være å betale 1 - 2 kroner på butikker.

- Folk springer etter meg hvis jeg mister mobilen, penger etc.

- En gang hadde jeg mistet mobilen min ute, securytas hadde funnet den og levert den tilbake (samme skjedde en annen gang; bare dette var en dame)

 

 

 

Ja, kommer ikke på flere ting :)

Lenke til kommentar
- Har fått cola av sånn colabil opptil flere ganger.

- Fikk rundt 150 bokser med Fitness frokostblanding (hadde ikke gått ut på dato engang  :ohmy: )

- Har latt være å betale 1 - 2 kroner på butikker.

- Folk springer etter meg hvis jeg mister mobilen, penger etc.

- En gang hadde jeg mistet mobilen min ute, securytas hadde funnet den og levert den tilbake (samme skjedde en annen gang; bare dette var en dame)

 

 

 

Ja, kommer ikke på flere ting  :)

6578383[/snapback]

Hvordan fikk du det, da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...