Scotty Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Hei alle sammen! er ny for overklokking.no, men jeg har snoket med nesen rundt her en liten stund..og nå er jeg medlem Jeg vet egentlig ikke noe om overklokking av skjermkort så det hadde vært veldig fint om noen hadde tatt seg litt tid til å forklare meg det, linker går også fint! Mitt skjerm/grafikkkort: ATI Radeon 9600pro (256mb) Og kan man ødelegge skjermkortet ved å klokke for mye?? finnes det program som klokker skjermkort?(linker?) Er det bedre grafikk man får av å klokke skjermkort?? Endret 27. juni 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Velkommen! Ta en kikk på en sticky øverst på dette forumet..trot den heter 'Hvordan overklokke et skjermkort' Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Sticky? Ble litt Lost jeg Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Åjah..Der fant jeg det! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Er det noen som vet hvor man kan laste ned "Sisoft sandra" med 64bit extension for AMD?? jeg finner det/den ikke Men hvis du vet om en link til det jeg nettopp skrev så plis gi den til meg Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har nesten det samme kortet som deg, og jeg har ikke hatt noen gode erfaringer med overklokking Bare jeg overklokker noen få mhz, så klikker spill osv etter noen sek. Har prøvd ALT å blir serriøst forbanna Hjelp noen? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=437443&hl= Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 har noen en vifte/kjøling å annbefale for å få kjølt den litt bedre. (ikke vannkjøling) Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvis jeg var deg ville jeg nok ikke brukt penger på en ny kjøler til 9600pro. Pga. at det begyner å dra på åra. Ville heller brukt pengene på et nytt skjermkort. Men uansett, her har du en kjøler som skulle passe: Link til kjøler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå