Rupal Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Som tittelen sier, så lurte jeg på om det er mulig å gå direkte å handle hos de ulike netshopene som ligger i Sandefjord? Kompis av meg skal kjøre dit, så jeg tenkte å handle da. Må man bestille alle varene på nett først, slik at man kan hente det eller er det faktisk mulig å bare dukke opp der og si hva du vil ha? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Tror du må bestille på nettsidene deres først, men jeg har ingen erfaringer med dette selv. Du kan jo eventuelt sende mail til den/de aktuelle netshop(ene) og spør Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 står det ikke på de aktuelle netshopene sine sider da? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Som privatperson så er det vel bare netshop som dette går hos. (Du må bestille på forhånd). (Hvis du da tenker på de "store" på kullerød. Det finnes jo mange databutikker i Sandefjord du selvfølgelig bare kan gå innom å kjøpe deler.. Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Hehe, jeg tenkte jo på de store ja.. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Som sagt bare netshop du kan hente oss. Har spurt både MPX og komplett om det kan være mulig å hente nede hos dem, men det er det ikke. Rart at det ikke går på komplett siden har hentebu der med kasse og Kort terminal, men det er vel sikkert enklere å sende det. Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Ja, mpx går det ikke ut hos fant jeg ut. Netshop derimot tilbyr direkte henting, fant det på hjemmesida deres. Ja rart at Komplett ikke tilbyr dette. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Var innom Komplett i Sandefjord og leverte et defekt hovedkort og der fikk jeg beskjed om at det var mulig å hente varer der, men måtte bestilles først. Ta å send en mail til Komplett så får du et helt sikkert svar... Lenke til kommentar
petterg Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har henta hos Komplett, men det er lenge siden og handla da som firmakunde. Bestillte på forhånd. Om det fortsatt er mulig, og om privatpersoner kan gjøre det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå