Gå til innhold

Søker den "perfekte" PDA'en..

flaten1

Anbefalte innlegg

*sukk*

Flatt batteri på Ipaq h2210 her om dagen, med tapte data og xtra-programmer som følge. Fikk lagt inn programmene på nytt og kjørte en restore fra backup-som jeg klokelig hadde foretatt...

..Men hva hjelper vel det, når jeg ikke får lagt inn data!? Får kjørt restore, men den takler ikke en eller annen datafil. Da har jeg altså mistet alt av brukerkontoer, passord o.s.v. Fillærn er vel et mildt uttrykk!

Derfor: Jeg ønsker den perfekte PDA...!

Den skal (helst) ha:

- Bluetooth

- Wi-fi

- CF og SD-kort

- Så liten som mulig(bruker den mye som MP3-spiller)

- Tåle et flatt batteri!! (hjelper det med internt minne/ROM..?)

- Krybbe til synking og lading

Den trenger ikke ha:

- Kamera

- VGA-skjerm

Er det noen av dere som har noen gode forslag. Tar gjerne imot gode forslag til backup-løsninger (som funker) også!!

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antydning om pris kan være nyttig.

Toppmodellen til henholdsvis Fujitsu-Siemens, HP og Dell skal alle være bra.

Har selv en Fujitsu-Siemens Pocket LOOX 720 som jeg er fornøyd med. Den minste PDA'en jeg vet om med plass for CF-kort. Den har et lite reservebatteri som skal beholde minne under batterskifte. Dette har reddet meg i en del tilfeller selv om det kun er ment for å benyttes for intill 30 minutter.

Anbefaler dessuten at du venter på enheter med Windows Mobile 2005 som ble sluppet av Microsoft i forrige måned. Dette nye OS'et benytter RAM og ROM på slik måte at flatt batteri ikke skal føre til så mye datatap.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dell X50v har alt du ber om unntatt at den antakelig heller ikke liker å ligge med flatt batteri. Den har et backup batteri, men det holder ikke mer enn en halvtimes tid.

Kjøp før 27/7 så får du 20% avslag.

http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs

Angående restore problemene dine kan det kanskje være at regional settings ikke var satt riktig? Etter en hard reset (eller flatt batteri) blir det satt til USA, og man må sette det til det samme som det var når backup ble gjort for at det skal fungere.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...