kryppe Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hepps Bruker som sagt Netopia ruter fra NGT som er satt opp med passthrough mot Linksys WRT54G. Dette funker superdupert. Men en ting jeg kom til å tenke på var sikkerhet. Hvordan er sikkerheten til denne ruteren? (WRT54G) Etter en tur hos shields up for å teste porter, synes det som om jeg er beskyttet i hode og r'*v, men jeg er fortsatt skeptisk til sikkerheten her. Noen som har erfaringer fra lignende oppsett? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Står firewallen på på wrt54g? Du burde også ha en egen software firewall på alle pcer du bruker på nett. Ellers regner jeg med at du bruker WPA kryptering på det trådløse nettverket ditt med wrt54g. Oppdatert firmware på wrt54g i det siste? Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Ja SPI firewall er slått på, siste firmware. Poenget er at jeg helst vil klare meg uten software firewall på alle maskinene i nettverket bak linksysen. Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) **doh** Dobbel post Endret 27. juni 2005 av kryppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå