raaij Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er nybegynner på feltet. Har en Tundra 1557 med ATI Mobility Radeon 9700 skjermkort, og en Lowe Xelos tv. Har kjøpt S-video kabel, fikk forståelse ut fra brukermanualen til både tv'en og pc'en at det skulle la seg gjøre. Problemet er (som den erfarne sikkert har gjettet allerede ) at kvaliteten på bildet blir altfor dårlig. Hadde tenkt å leie film på nettet - streaming - synes det høres ut som en glimrende løsning, men ikke hvis jeg må se filmen på laptopen. Nå har jeg riktignok bare prøvd å overføre film fra DVD, men regner ikke med at streaming gjør saken bedre - eller? Finnes det noen løsning på problemet? Lenke til kommentar
raaij Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg dytter litt.... og håper at noen kan hjelpe meg litt Lenke til kommentar
KontantKort Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg har AKKURAT det samme problemet. Kan noen hjelpe oss??? Lenke til kommentar
raaij Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Prøver igjen å dytte litt, jeg Er det virkelig ingen som har et lite tips til meg? Jeg har lest bruksanvisninger for tv og pc og skjermkort til øyet er stort og vått, søkt på nettet til hjernen kollapset. Ingenting. Noen som har noen forslag til hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Du må nok rett og slett bare finne deg i at det er fryktelig dårlig bildekvalitet på video-utgangen på laptopen din. Alt skal være smått på laptoper, og alt skal bruke minst mulig med strøm. Da går det utover de elektriske karakteristikkene på komponentene, og man sitter igjen med hardware som har så dårlig bildekvalitet at man egentlig kunne spart seg for å implementere det i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Er det vanlig TV dvs. CRT ikke LCD eller Plasma.. Still ned oppløsningen, vanlig tv takler 650x480 (eller var det 600x480 ). Ellers tror jeg ikke at kvaliteten på utgangen har SÅ mye å si, selvfølgelig litt, men VGA porten på min funker fint i hvert fall. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hmm.. billedkvaliteten er helt grei på min tv fra laptopn. en asus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå