WingDude Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har søkt litt her, uten å finne svar på det jeg lurer på. Hvordan kan man enklest koble en felles skjerm til 2 maskiner ? Noe koblings-boks eller lignende som kan gjøre jobben ? Lenke til kommentar
ohb Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 En SÅNN en kanskje? Finnes sikkert flere på andre webshopper. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Eller en sånn: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118796&cks=PRL Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Mulig det finnest ein boks som har 2 innganger og 1 utgang. Komplett har eit par, men om det virker som det er for å splitte eit signal til 2 skjermer. Det du må ha er ein med ein brytar som velger kva inngang som skal kjørast ut. Edit. Sånn som zocra fant ja Endret 27. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Eller en sånn: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118796&cks=PRL Oj, samme mus og tastatur og med denne jo Mere enn jeg håpa på, mange takk. Lenke til kommentar
ohb Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Til ZEPH: "Displays the output of two (VS-291) or four (VS-491) computers on a single monitor". Dette er hentet fra produktsiden til Aten switchen. Til Zokra: Du linker til en KVM-switch. Dersom man ikke deler tastatur med noen slike switchen vil man ikke kunne switche mellom maskinene, men det ser ut til at denne har egen knapp for switching. *EDIT* Den kom litt sent ja.... Endret 27. juni 2005 av ohb Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Etter litt lesing, tror jeg at jeg går for denne i stedet Aten KVM Switch 2P Den har litt bedre brukeromtale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå