Rexius Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Kjøpte den berømte coop-pc'n. Alt fungerte fint rett ut fra pakken, men etter at jeg formaterte og la inn windows på nytt vil ikke tv-kortet starte. Har lastet ned 3 forskjellige drivere til kortet, men får samme mld hver gang; "Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10)" Har vært i kontakt med kundeservice, men de hadde ingen løsning på problemet. Sendte kortet på service, fikk tilbake et nytt, men problemet er der fortsatt, selv etter å ha lagt inn windows på nytt nok en gang! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
silensio Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har akkurat sammme problemet jeg også. Samme feilmeldingen hele tiden. Er det ikke noen som har en ide hva som kan være galt. btw: fant ut av det Rexius? Lenke til kommentar
Rexius Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Har ikke funnet ut av det ennå, men sitter og jobber med saken nå. Skal si fra hva som må gjøres hvis jeg finner ut av det! Lenke til kommentar
silensio Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Mkay. takk for det. sitter å sliter med det jeg også.skal si ifra hvis jeg finner ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå