Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Senebetennelse? Trenger kjerringråd!


christian232

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om jeg har senebetennelse på gang. Har jobbet (sommerjobb på en bondegård) hardt i en uke med maling og gravearbeid. Jeg er høyrehendt og derfor er denne hånda mest belastet. Når jeg strekker ut fingrene og trekker dem sammen knirker/knekker det ved håndleddet. Det skjer ikke på venstre. Smerten forsvinner hvis jeg begynner å jobbe.

Er det dumt å fortsette å arbeide eller burde jeg ta pause? Litt kjedelig ettersom hele sommerjobben min går ut på å bruke armene :nei:

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette hørte ikke bra ut... her er hva du må gjøre, og det fort.

 

Først blander du egg og melk, som mikses. dette smører du så på en lang bacon remse. du må så salte litt. Du snurrer denne så rundt håndledde og holder det fast med den andre hånden. Du skal så løpe ca 100m. etter det legger du bacon remsa opp i et beger med eddik vann med litt sukker. du skal så drikke dette. Etter denne kuren skal du vere helt i orden.

Om du ikke gjør dette straks kan det hende du ikke blir bra igjen... noe som vil gå utover din evne til og styre en data mus også. DETTE HASTER.

Lenke til kommentar
Dette hørte ikke bra ut... her er hva du må gjøre, og det fort.

 

Først blander du egg og melk, som mikses. dette smører du så på en lang bacon remse. du må så salte litt. Du snurrer denne så rundt håndledde og holder det fast med den andre hånden. Du skal så løpe ca 100m. etter det legger du bacon remsa opp i et beger med eddik vann med litt sukker. du skal så drikke dette. Etter denne kuren skal du vere helt i orden.

Om du ikke gjør dette straks kan det hende du ikke blir bra igjen... noe som vil gå utover din evne til og styre en data mus også. DETTE HASTER.

lol?

Lenke til kommentar
Dette hørte ikke bra ut... her er hva du må gjøre, og det fort.

 

Først blander du egg og melk, som mikses. dette smører du så på en lang bacon remse. du må så salte litt. Du snurrer denne så rundt håndledde og holder det fast med den andre hånden. Du skal så løpe ca 100m. etter det legger du bacon remsa opp i et beger med eddik vann med litt sukker. du skal så drikke dette. Etter denne kuren skal du vere helt i orden.

Om du ikke gjør dette straks kan det hende du ikke blir bra igjen... noe som vil gå utover din evne til og styre en data mus også. DETTE HASTER.

Synd det ikke hjelper meg da..har fått en senebetennelse i foten jeg. Tror det kom pga. uvettig bruk av fotklær under løping i skogen :no:

Lenke til kommentar
Jeg tipper det bare er god gammeldags stølhet i musklene. Tror ikke man utvikler senebetennelse så fort som på en uke.

Litt off-topic men.... Du skrev at du tippet det var god gammeldags stølhet? Hvorfor skrev du "god gammeldags"? Stølhet er ikke noe spessielt typisk gammeldags at det gjør noe? :p Men det jeg ville frem til var at siden du sikkert leste i topicen at han ville ha kjerringråd. Så tenkte underbevisstheten din at Kjerringråd = gammel. Derfor tror jeg du brukte ordet "god gammeldags", siden du hadde leste kjerringråd på forhånd. Hjernen din tenkte på gammel da du leste kjerringråd ;) Sånn med underbevissthet er ganske spennende :) mye morsomt man kan gjøre med det :D Så hadde det det ikke stått kjerringråd i topicen, så hadde nok ikke du skrevet "god gammeldags" i ditt inlegg ;)

 

Sorry for at dette var litt off-topic, men måtte bare nevne det :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...