and91 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 :Ja, er det noen gamere her som også har brukt mangfoldige timer på denne herlige spillserien? TS3 var en stor skuffelse, men koser meg gløgg i hjel med de to første delene i serien! vil gjerne høre andres meninger om TS, beste baner, våpen o.s.v Favorittbanen min fra TS1 er mansion selvsagt Er så jævlig kult med de elgehodene som skyter på deg, og alle zombiene du må skyte av hodet på liker også challengene i Mansion! I del to er det vel den isbanen ( husker ikke navn, må snart spille det igjen ) som er desitert kulest! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Time splitters: future perfect ruuuulez Lenke til kommentar
and91 Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Nei... Blir så jævlig irritert på sånne som deg, som ikke begrunner noe av det du sier. "Fy faen azz Cs source pwner azz"... Kan du i det minste gi en grunn til at future perfect "rulezzz"? :!: Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Festligt at du skulle ta opp timesplitter nå. Spillte det igår med noen kammerater. er lenge siden. Det er desidert det beste fps spillet til PS2en. Jeg snakker om Timesplitter 2. Siden jeg ikke har prøvd verken enern eller 3ern. Men 2ern er kjempebra. Alle våpnene og banene. Isbanen er dritkul. Løpe rundt der som en liten apekatt med stor rakkekaster. Men av våpen så er nok dual Tommygun å dra frem. Det og Dual submachingun så er i neon delen. Det er definitivt et våpen så goes for the kill..... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Nei... Blir så jævlig irritert på sånne som deg, som ikke begrunner noe av det du sier. "Fy faen azz Cs source pwner azz"... Kan du i det minste gi en grunn til at future perfect "rulezzz"? :!: Jo nå skal du høre: det er god grafikk, characters animations er ganske god, og figurene er meget detaljert. Det er skikkelig gode våpen og gameplayen eller storyen er ganske god... Lenke til kommentar
and91 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Er vel et godkjent svar det Bromlexl: duel minigun på TS1 er deilige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå