ToppDogg Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hallo, tenkte å kjøpe meg ett digitalkamera. Ett som er ganske lite og lett, eksempelvis sånn som casio z55. Dette er ett digitalkamera som jeg rett og slett ble forelska i. Men ble litt dyrt ettersom at jeg må ha mer minne (tenkte 512 mb). For 3000 må det vere inkludert 512 mb minne og helst en veske som jeg kan ha det i. Dette er dog ikke nødvendig. håper på raske svar, reiser til usa neste torsdag (7 juli) mvh Erik Andreas Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 etter å surfet litt har jeg komt fram til at casio exilim z55 koster 2575 kr på nomatica men der blir vell moms i tillegg. Pakken med kamera, lærveske og 512 mb minne koster 2885 inkl moms. Kan dette stemme eller? Noen som har erfaringer med å handle der? Hva vill evt sluttsum komme på hos Nomatica med denne pakken? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Et godt råd, ligg unna de. Prisene er uten mva og de er (med vilje?) vanskelige http://www.resellerratings.com/seller3769.html http://se.pricerunner.com/retailer/9605/reviews Endret 27. juni 2005 av Bad_Byte Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 hva med Casio EXILIM EX-Z50 ? er det verdt å satse på eller? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Læs tests af det her på siden og på andre testsider: www.dcresource.ocm www.dpreview.com Det er et godt kamera og i hvert fald langt bedre end Z55 Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hva med Nikon Coolpix 5900 (ca. 2500,-) eller 7900 (ca. 3000,-) ? Afseth har lagt inn ikke så få anbefalinger av dette (du finner helt sikkert nok tråder om det her). Det skal i følge ham være blant de bedre i lommestørrelse. Lekkert design og godt grep har de også. Casio'ene har vel ikke alltid vært berømt for bildekvalitet her på forumet. Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 hei, vil bare si at valget falt på z55. Så langt er dette ett kjempe kamera. Men noen som kan fortelle meg koffor det ble bitmap fil? då blir jo bildene rundt 1 mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå