Gisse Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Leste for lenge siden at det snart kom Mini-PCI card til bærbare som i tillegg til W-LAN støtte også hadde bluetoth.... Er dette kommet? Hvem/hvor selges disse? Snuser litt på Komplett sin S260, men tenker å vente på S270 siden den har bluetooth.... Kan man derimot bare kjøpe kortet og bytte spiller det straks mindre rolle.... Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hørte om noe sånt for en god stund siden selv, men har ikke hørt noe mer. Trodde det var et Intel kort men er ikke sikker. Hadde litt tro på at Intel sitt 2915abg var det kortet som hadde integrart blåtann men tok nok feil. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Leste for lenge siden at det snart kom Mini-PCI card til bærbare som i tillegg til W-LAN støtte også hadde bluetoth.... Er dette kommet? Hvem/hvor selges disse? Snuser litt på Komplett sin S260, men tenker å vente på S270 siden den har bluetooth.... Kan man derimot bare kjøpe kortet og bytte spiller det straks mindre rolle.... ja det finnes. gi meg noen minutter så skal jeg google.. be right back.. Edit: Må stikke.. Men det er et intel kort mener jeg å huske. Mener også å huske at jeg fant det på en av de mini-itx sidene. siden de nyere mini-itx/ nano-itx hovedkortene har mini-pci slot. Kan se om jeg finner veien back senere i kveld, viss ingen andre har avgitt et svar. Endret 27. juni 2005 av alaruz Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Flott om du finner det, for dongle suger litt liksom..., og dersom man kan bytte slikt kort er ikke bluetooh et argument for eller i mot... f.eks sånn mellom S260/S270 Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Fortsatt ingen som vet hvor eller om det kan skaffes MiniPci med bluetooth?? Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Joda, her finner du ett: http://www.smartmodulartech.com/product/c_...cfm?banner=comm Endret 6. juli 2005 av roxxx Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Fant et forøvrig slev tror jeg http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=b:1072;p:704894;pl:1 dette skal vel kunne erstatte eksisterende mini PCI? Ellers er jo spørsmålet hvem som selger andre slike kort.... Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skulle tro det gikk, en kompis monterte et mini pci Wlan kort fra en Buffalo router i en laptop, etter litt klabb og babb kom det igang. Googler du på produktnavnet på kortet du fant, i Norge, kommer det opp ikke mindre enn 5 andre butikker i Norge som selger det, så da tror jeg du er hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå