Gå til innhold

Problemer med Encore DVD


Anbefalte innlegg

Når jeg importerer avi-filer til Encore DVD for å lage en DVD får jeg følgende feilmelding opp: "Video files for this project must have a resolution of 720x576 or 704x576".

 

Mine filmer som skal inn på dvd'en er 624x352 store.

Hvordan endrer jeg dette enklest?

 

(Jeg har også tilgang til Adobe Premiere Pro.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

Du må nok lage ei ny videofil, med ei av dei oppløysningane Encore takler.

 

I Premier Pro: Lag eit nytt prosjekt i PPro som er PAL (eller bruk eit du allereie har), importer fila, plasser den på tidslinja, gjer slik at den fyller biletet om du vil (Effect Controls --> Motion --> Scale), og eksporter som DV AVI.

 

Det er kanskje det enklaste. Alternativet er å konvertere videoen til DV AVI med eit program som Virtualdub.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
Du må nok lage ei ny videofil, med ei av dei oppløysningane Encore takler.

 

I Premier Pro: Lag eit nytt prosjekt i PPro som er PAL (eller bruk eit du allereie har), importer fila, plasser den på tidslinja, gjer slik at den fyller biletet om du vil (Effect Controls --> Motion --> Scale), og eksporter som DV AVI.

 

Det er kanskje det enklaste. Alternativet er å konvertere videoen til DV AVI med eit program som Virtualdub.

5967500[/snapback]

Men når jeg gjør det første der så blir filmen _mange_ gigabyte. er det noen mulighet for at filen ikke blir så stor? :hmm:

Lenke til kommentar

Du treng ikkje vere so utålmodig. Ein DVD ha MPEG2, men du kan velge ulik komprimeringsgrad, og slik få plass til meir. Kvaliteten vil kanskje verte litt dårlegare, men det er ikkje noko å gjere med.

 

Eit alternativ som er mykje enklare, er om du har ein DVD-spelar som takler DivX. Då er det berre å brenne DivX-fila på ein vanleg CD trur eg. Om du kan ha menyar i eit slikt tilfelle har eg ikkje peiling på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...