MadRos Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg skjønner ikke meninga med denne Ubrukelige "gullkornb" geie, kan noen forlare meneinga med dette? Ops. Jeg har lest retningslinjene, de var ikke forklarende for meg . . . Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Denne tråden her er jo et gullkorn i seg selv... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg skjønner heller ikke ikke meneinga med denne Ubrukelige "gullkornb" geie. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Herregud... til og med ei blind høna kan finna et gullkorn EDIT: Legge seg nå... Endret 13. juli 2005 av Okay Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Til og med ei blind høna kan finna en gullkorn Norskkunnskaper på topp her Men OnT: Kryr ikke akkurat av gullkorn i denne seksjonen Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 hmm... ser en del feil ja... var trøtt. Men "en" har jeg ikke skrevet...? Btw: Jeg synes rett og slett at de er veldig morsomme å se på og vil gjerne kunne se på dem uten og måtte gå ned på tven og bla gjennom opptak osv. tongue.gif Dette er din setning, så shut-it! Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg skjønner heller ikke ikke meneinga med denne Ubrukelige "gullkornb" geie. Haha.. Er kansje overtrøtt for jeg ler av alt jeg leser. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kom over et litet gullkorn. Velger ikke å lage noe ny tråd, siden det er litt stygt å le av han som ikke er så god i daga. Men ihvertfall. 1 mann hvor kan jeg finne det man kaller ip. som dere sikkert skjønner er jeg ikke akurat den som har særlig greie på data. så er glad viss noen kan hjelpe meg. 2 mann www.myip.dk der står ip'n din Da spør jeg. Hvor står ipen DIN? Jeg fant min på www.whatismyip.com :p Lenke til kommentar
shabador Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kom over et litet gullkorn. Velger ikke å lage noe ny tråd, siden det er litt stygt å le av han som ikke er så god i daga. Men ihvertfall. 1 mann hvor kan jeg finne det man kaller ip. som dere sikkert skjønner er jeg ikke akurat den som har særlig greie på data. så er glad viss noen kan hjelpe meg. 2 mann www.myip.dk der står ip'n din Da spør jeg. Hvor står ipen DIN? Jeg fant min på www.whatismyip.com :p Hva...? Hvor... Hva er gullkornet der? Han spurte hvordan han kunne finne ut av hva IP-adressen hans var, og fikk svaret på det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Problemet med denne kategorien er at nesten ingen vet hva gullkorn EGENTLIG er. 90% av postene her blir spammet ihjel med "Dette er da ikke noe gullkorn, blablabla, det var ikke morsomt"..er det egentlig noen vits å ha kategorien hvis alle poster feil i den hele tida? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Problemet med denne kategorien er at nesten ingen vet hva gullkorn EGENTLIG er. 90% av postene her blir spammet ihjel med "Dette er da ikke noe gullkorn, blablabla, det var ikke morsomt"..er det egentlig noen vits å ha kategorien hvis alle poster feil i den hele tida? Ja, for det kommer jo faktisk enkelte gullkorn iblandt. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hva...? Hvor... Hva er gullkornet der? Han spurte hvordan han kunne finne ut av hva IP-adressen hans var, og fikk svaret på det. Humoren ligger i "www.myip.dk der står ip'n din" akkuratt som at det er en egen side der akkuratt DIN adresse ligger.... Men som sagt, gadd ikke lage no egen tråd for det siden det ikke var så hysterisk morsomt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Posten rett over her illustrerer poenget mitt perfekt Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Stenges av naturlige grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg