Gå til innhold

Hva er gullkorn?

MadRos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hmm... ser en del feil ja... var trøtt. Men "en" har jeg ikke skrevet...?

Btw:

Jeg synes rett og slett at de er veldig morsomme å se på og vil gjerne kunne se på dem uten og måtte gå ned på tven og bla gjennom opptak osv. tongue.gif

Dette er din setning, så shut-it!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kom over et litet gullkorn. Velger ikke å lage noe ny tråd, siden det er litt stygt å le av han som ikke er så god i daga. Men ihvertfall.

1 mann

hvor kan jeg finne det man kaller ip. som dere sikkert skjønner er jeg ikke akurat den som har særlig greie på data. så er glad viss noen kan hjelpe meg.

2 mann

www.myip.dk der står ip'n din

Da spør jeg. Hvor står ipen DIN? Jeg fant min på www.whatismyip.com :p :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kom over et litet gullkorn. Velger ikke å lage noe ny tråd, siden det er litt stygt å le av han som ikke er så god i daga. Men ihvertfall.

1 mann

hvor kan jeg finne det man kaller ip. som dere sikkert skjønner er jeg ikke akurat den som har særlig greie på data. så er glad viss noen kan hjelpe meg.

2 mann

www.myip.dk der står ip'n din

Da spør jeg. Hvor står ipen DIN? Jeg fant min på www.whatismyip.com :p :p

Hva...? Hvor... Hva er gullkornet der? Han spurte hvordan han kunne finne ut av hva IP-adressen hans var, og fikk svaret på det. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Problemet med denne kategorien er at nesten ingen vet hva gullkorn EGENTLIG er.

90% av postene her blir spammet ihjel med "Dette er da ikke noe gullkorn, blablabla, det var ikke morsomt"..er det egentlig noen vits å ha kategorien hvis alle poster feil i den hele tida?

Lenke til kommentar
Problemet med denne kategorien er at nesten ingen vet hva gullkorn EGENTLIG er.

90% av postene her blir spammet ihjel med "Dette er da ikke noe gullkorn, blablabla, det var ikke morsomt"..er det egentlig noen vits å ha kategorien hvis alle poster feil i den hele tida?

Ja, for det kommer jo faktisk enkelte gullkorn iblandt.

Lenke til kommentar
Hva...? Hvor... Hva er gullkornet der? Han spurte hvordan han kunne finne ut av hva IP-adressen hans var, og fikk svaret på det. :dontgetit:

Humoren ligger i "www.myip.dk der står ip'n din" akkuratt som at det er en egen side der akkuratt DIN adresse ligger....

Men som sagt, gadd ikke lage no egen tråd for det siden det ikke var så hysterisk morsomt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...