jrohde Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Skjerm fryses, og fullt av striper kommer til syne over hele skjermen i forskjellige nyanser. Dette hender f.eks mens jeg spiller WoW, eller CS... Etter hendelsen når jeg har rebootet maskinen så ender jeg opp me en svart skjerm under oppstarten, maskinen sviver.... men om jeg prøver igjen mens jeg tar skjermen opp og ned(har bærbar) så kommer plutselig bilde frem. noen som har opplevd det samme? Jeg har en bærbar Fujitsu Siemens Amilo A1630 15.4"WXGA ATI9700,A64-3700+,1024MB,80GB,DVDRW,XPH. Endret 27. juni 2005 av jrohde Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Uten at jeg er sikker, så kan det virke som det er dårlig kontakt til skjermen. Har problemet eksistért lenge? Lenke til kommentar
jrohde Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Det startet vel ca 3 uker etter at jeg fikk den......så hver gang jeg prøver å spille så fryses skjermen etter et variert antall minutt, det hender i enkelte tilfeller at det skjer utenom spill og, men dette er sjeldent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå