sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 wil: NoiseControl lager ikke kabinett, de tar bare f.eks. Chieftec, og setter inn støydemping. Hvilket kabinett er det du har? (og det er ikke NoiseControl eller produsenten av kabinettet som har gjort en dårlig jobb, det er du som ikke har valgt rett kabinett etter det du har behov for ) Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) fikk kabinettet idag det ser veldig pent ut!! MEN, jeg har nettop bytta inmaten over i det nye kabinettet. satt alt på plass,men nå vil ikke maskinen starte maskinen "turner" i 2 sek. (alle ifter går rundt osv) men så "kutter den"??! hva er det jeg har gjort feil? Endret 2. juli 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 fikk kabinettet idag det ser veldig pent ut!! MEN, jeg har nettop bytta inmaten over i det nye kabinettet. satt alt på plass,men nå vil ikke maskinen starte maskinen "turner" i 2 sek. (alle ifter går rundt osv) men så "kutter den"??! hva er det jeg har gjort feil? samme problemet hadde jeg. jeg har samme kabinettet, det løste jeg ved å gå over masse kabler å ta de ut ås ette de tilbake igjenn så starta den Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 fikk kabinettet idag det ser veldig pent ut!! MEN, jeg har nettop bytta inmaten over i det nye kabinettet. satt alt på plass,men nå vil ikke maskinen starte maskinen "turner" i 2 sek. (alle ifter går rundt osv) men så "kutter den"??! hva er det jeg har gjort feil? samme problemet hadde jeg. jeg har samme kabinettet, det løste jeg ved å gå over masse kabler å ta de ut ås ette de tilbake igjenn så starta den har prøvd det nå,men ser ikke ut til å nytte tror ikke alle småledningene står rett plasert hdd,power,reset p-led osv... hvis det har noe å si da.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det har ikke noe å si om de ikke er plassert. Er de feilplassert, så kan det være at den ikke starter, og spess hvis "pwr" er plassert feil, da er det grunnen til at den ikke vil starte Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Det har ikke noe å si om de ikke er plassert. Er de feilplassert, så kan det være at den ikke starter, og spess hvis "pwr" er plassert feil, da er det grunnen til at den ikke vil starte psu som fulgte med var defekt. prøvde med den gammle og da fungerte alt fint. ringer imorgen å klager og får tilsendt ny psu. får bruke den gammle imellomtiden. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 hvor fester jeg denne "termostat tingen" til den digitale viseren på framsiden av kabinettet?? mellom cpu og cpu-vifta? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ja, den skal ligge så nærme CPU-kjernen du tørr å legge den, da får du mest nøyaktig måling Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Ja, den skal ligge så nærme CPU-kjernen du tørr å legge den, da får du mest nøyaktig måling så nærme jeg tørr? burde jeg ikke legge den oppå? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jo da, men hvis du har en AMD-prosessor, så er jo kjernen åpen, og da er det ikke alle som tørr å legge den helt inntill/oppå prosessoren Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Jo da, men hvis du har en AMD-prosessor, så er jo kjernen åpen, og da er det ikke alle som tørr å legge den helt inntill/oppå prosessoren det er amd jeg har ja.. men da tar jeg å legger den 1 mm fra kjernen da Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Skulle bli ganske nøyaktig, men du kan sikkert legge til +/- 1*C i forhold til det displayet viser, spess siden sånne målere aldri er helt nøyaktige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå