carl-kr. Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 hei! må ha nytt kabinett det må være billig og de litt tøft ut(gjerne med gjennomsiktig "vegg") og psu må medfølge. kan dere gi meg en link?? pris max 600,- å forhånd takk Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 vanskelig og få no bra MED stømmforsyning til den prisen.... ...0m du går opp noen lapper kanskje 800 kan det begynne bli noe? vetikke jeg...spent på om noen finner noe så billig... Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) vanskelig og få no bra MED stømmforsyning til den prisen.... ok...hvis vi sier bra til den prisen da edit: velkommen til forumet Endret 27. juni 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Da takker vi Gud for Prisguiden! Vel, dette var det eneste med vindu som hadde med PSU. Aspire X-dreamer Under 600kr Endret 27. juni 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 okay jo takk for det må si meg enig i det over har var veldig imponerende hadde det vert svart også ville jeg sikkla ...ciefteck (øh trur det skrives slik) er ikke di peneste men absolutt kvalitet... skryte skryte.. obs skriveleifer..hehe Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 flere forslag? likte det kabinettet du anbefalte tøbbi, tror jeg bestiller det.. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 hva me detta her.....hehe ikke så aller værst...? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123071&cks=PRL !?!.. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Da takker vi Gud for Prisguiden! Vel, dette var det eneste med vindu som hadde med PSU. Aspire X-dreamer Under 600kr har bestilt dette!!! takk for forslaget Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Da takker vi Gud for Prisguiden! Vel, dette var det eneste med vindu som hadde med PSU. Aspire X-dreamer Under 600kr har bestilt dette!!! takk for forslaget Bare koselig å hjelpe folk=) Fikk jeg iallefall gjort noe godt mens jeg sitter inne, og bare nyter synet av REGN! Så får vi håpe at kabissen ikke er helt crunsha når det kommer frem til deg da! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Bare koselig å hjelpe folk=) Fikk jeg iallefall gjort noe godt mens jeg sitter inne, og bare nyter synet av REGN! Så får vi håpe at kabissen ikke er helt crunsha når det kommer frem til deg da! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Tilbakemeldinger når du har fått det da! Lenke til kommentar
TheRipper3 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har hatt det kabinettet i nesten 1 år nå, synes det er utrolig bra. Har god gjennomlufting og. Et lite tips er å kjøpe deg 1*120mm og 2*80mm vifter om du skal overklokke. Du bør også kjøpe griller, gjerne griller på de 2 andre viftene som følger med, for disse bråker mer med de grillene som allerede står på. Før du setter inn hk, så klipper du ut gitteret bak på 120mm, og de 2 80mm gitterene foran Hdd. Du trenger altså 1*120mm grill og 4*80mm griller Oppsettet blir da 120mm blåser kald luft inn, og de 2 80mm blåse varm luft fra hdd og ut foran. begge standardviftene kan stå som de gjør... Lykke til! Lenke til kommentar
Viggleik Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Du bør også kjøpe griller, Hva er griller?, Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Du bør også kjøpe griller, Hva er griller?, Grill. Lenke til kommentar
TheRipper3 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Du bør også kjøpe griller, Hva er griller?, Grill. Dette er en grill ja, den beskytter viften din mot uønskede ting som har en lei tendens til å befinne seg foran viften når den kjører. Sett at du har en vifte på og tilfeldigvis skal kjenne på temperaturen på cpuen din. der denne viften er en thermaltake Vulcano 12, og man ikke helt gidder å sjekke hvor en putter fingrene. Vel, da hadde det vært ok å hatt en grill..... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 600 kroner er ikke mye da...spar heller opp 200 kroner til...da kan du kjøpe noen finere kabinetter med bedre kvalitet.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ' date='29/06/2005 : 16:28'] 600 kroner er ikke mye da...spar heller opp 200 kroner til...da kan du kjøpe noen finere kabinetter med bedre kvalitet.. For sent, han har allerede bestilt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Kjenner meg igjen.. Vil ha.. Nå! Slik jeg endte opp med Raidmax Cobra! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Kjenner meg igjen.. Vil ha.. Nå! Slik jeg endte opp med Raidmax Cobra! :!: Sliter med samme problem, QF50A, burde nok ha spart litt til Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 hei. jeg har et NoiseControl kabinett som kosta dobbelt så mye som Aspire X-dreamer toweret. dvs. rundt 1300 kosta mitt da. ganske så bra kabinett jeg har, men litt for lite DVD Rom plasser og litt for lite Harddiskplasser NoiseControl har gjort en dårlig jobber der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå