Gå til innhold

hjelp meg å finne tøft å billig kabinett med psu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da takker vi Gud for Prisguiden!

Vel, dette var det eneste med vindu som hadde med PSU.

Aspire X-dreamer Under 600kr

aspxd2sil-400.jpg

har bestilt dette!!! :thumbup:

takk for forslaget :)

Bare koselig å hjelpe folk=)

Fikk jeg iallefall gjort noe godt mens jeg sitter inne, og bare nyter synet av REGN!

Så får vi håpe at kabissen ikke er helt crunsha når det kommer frem til deg da!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har hatt det kabinettet i nesten 1 år nå, synes det er utrolig bra. Har god gjennomlufting og. Et lite tips er å kjøpe deg 1*120mm og 2*80mm vifter om du skal overklokke. Du bør også kjøpe griller, gjerne griller på de 2 andre viftene som følger med, for disse bråker mer med de grillene som allerede står på. Før du setter inn hk, så klipper du ut gitteret bak på 120mm, og de 2 80mm gitterene foran Hdd.

Du trenger altså

1*120mm grill og

4*80mm griller

Oppsettet blir da 120mm blåser kald luft inn, og de 2 80mm blåse varm luft fra hdd og ut foran. begge standardviftene kan stå som de gjør...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Du bør også kjøpe griller,

Hva er griller?,

fgxxg.jpg

Grill.

:D Dette er en grill ja, den beskytter viften din mot uønskede ting som har en lei tendens til å befinne seg foran viften når den kjører. Sett at du har en vifte på og tilfeldigvis skal kjenne på temperaturen på cpuen din. der denne viften er en thermaltake Vulcano 12, og man ikke helt gidder å sjekke hvor en putter fingrene. Vel, da hadde det vært ok å hatt en grill.....

Lenke til kommentar

hei. jeg har et NoiseControl kabinett som kosta dobbelt så mye som Aspire X-dreamer toweret. dvs. rundt 1300 kosta mitt da. ganske så bra kabinett jeg har, men litt for lite DVD Rom plasser og litt for lite Harddiskplasser :( NoiseControl har gjort en dårlig jobber der :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...